בתוספת הזמן: נבחרת ישראל בבייסבול הפסידה 6:5 לדרום קוריאה

דרום קוריאה חוגגת ניצחון מול ישראל
דרום קוריאה חוגגת ניצחון מול ישראל | Koji Watanabe / Stringer

הבכורה ההיסטורית של ישראל בטוקיו הבטיחה רבות, אבל אחרי משחק הפכפך הקוריאנים רשמו ניצחון דרמטי. בשישי (13:00): ישראל מול ארצות הברית

(גודל טקסט)

נבחרת הבייסבול של ישראל פתחה היום (חמישי) את דרכה בטורניר האולימפי בטוקיו עם הפסד כואב 6:5 לדרום קוריאה. ישראל, שזכתה להיות אחת משש הנבחרות הבודדות שהעפילו לטורניר שנערך לראשונה במשחקים האולימפיים, שמטה פעמיים יתרון כפול במשחק הפכפך בו הפסידה בסופו של דבר בתוספת זמן, ותשחק מחר ב-13:00 מול ארצות הברית, ובשבת ב-13:00 ייפגשו האמריקאים והקוריאנים.

הנבחרת מורכבת כמעט כולה משחקנים אמריקאים יהודים, והפכה לנבחרת הכדור הראשונה שמייצגת את ישראל באולימפיאדה מאז נבחרת הכדורגל ב-1976. בימים האחרונים היא עלתה לכותרות דווקא בגלל תקרית שבירת המיטה בכפר האולימפי, ובנבחרת קיוו שהצלחה על המגרש תשכיח את הביקורת על המעשה השטותי עליו נדרשו להתנצל.

שיטת המשחקים בטורניר מסובכת למדי, כשאחרי שלב הבתים הראשון יתקדמו כל שלוש הנבחרות בכל בית לעוד שלב, ואחרי ייערכו עוד שני סיבוב בית ניחומים עד שיעלו ארבע נבחרות לחצאי הגמר. למרות חוסר הניסיון של רבים מהשחקנים, היכולת במשחקים הקודמים והעובדה שמספר הנבחרות בטורניר מצומצם מאוד גרמו לראשי הנבחרת להצהיר פעם אחרי פעם שהשאיפה שלהם היא מדליה אולימפית.

הקוריאנים חוגגים ניצחון על ישראל
הקוריאנים חוגגים ניצחון על ישראל | Koji Watanabe / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי