ביילס לאחר הארד: "המדליה הזו יותר מתוקה ממדליית הזהב בריו"

סימון ביילס | Loic VENANCE / AFP) (Photo by LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

האמריקאית שחזרה אחרי ימים קשים: "לא ציפיתי לזכות בארד, רק רציתי להשתתף. אנצור את המדליה הזו הרבה יותר אחרי כל מה שעברתי"

(גודל טקסט)

בסרט התיעודי אודותיה Simone vs. Herself (סימון נגד עצמה), סימון ביילס מספרת: "סיימתי את אולימפיאדת 2016 עם חמש מדליות, אבל בכל מקום אליו אני מגיעה, כולם אומרים 'הנה היא, מדליסטית הזהב ארבע פעמים מריו'. זכיתי בחמש מדליות! מדליית הארד מריו מרגישה לי כל הזמן כל כך מוזנחת".

היום (שלישי) ביילס שוב זכתה במדליית ארד אולימפית – וכמו בריו היא שוב עשתה את זה בתרגיל הקורה – אבל את המדליה הזו אף אחד לא ישכח.

האמריקאית האגדית חזרה אחרי ימים של לחץ עצום וסיקור תקשורתי בלתי נגמר של הפרישות שלה מהתחרויות והסיבות שלהן. מעטים האמינו שהיא תתחרה שוב בטוקיו, אבל היום היא שבה למרות (ואולי בגלל) שידעה שהיא לא פייבוריטית לזכייה בזהב בתרגיל הקורה.

"המדליה הזו בהחלט יותר מתוקה ממדליות הזהב בריו. אנצור את המדליה הזו הרבה יותר אחרי כל מה שעברתי כאן", אמרה ביילס זמן קצר אחרי טקס המדליות, "אני מקדישה אותה לכל חברי וחברות נבחרת ארה"ב, שעזרו לי ותמכו בי. לא ציפיתי לזכות במדליה היום, רק רציתי להתחרות בשביל ההרגשה האישית שלי. אני גאה בעצמי על כך שפשוט השתתפתי היום".

סימון ביילס | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי