מסתמן: אירה ויגדורצ'יק לא תמשיך לקמפיין פריז 2024

אירה ויגדורצ'יק
אירה ויגדורצ'יק | ראובן קסטרו

הנהלת איגוד ההתעמלות תתכנס בקרוב לישיבה בה ידונו גם בעתיד מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית: "יש מספיק מאמנות טובות, צריך לחשוב על משהו חדש"

(גודל טקסט)

חברי הנהלת איגוד ההתעמלות יתכנסו בקרוב לישיבה שתסכם בין היתר את ההופעה המצוינת של לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. הישיבה תיערך גם על רקע ההודעה הסופית של יושבת הראש כנרת צדף כי החליטה לסיים את תפקידה ולפרוש לטובת תפקיד אחר. כפי שפסרסמנו אתמול (חמישי), מתכוונת צדף לרוץ לתפקיד מנכ"לית מרכז הפועל ולהחליף את יורם אורנשטיין שצפוי לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים.

לספורט1 נודע כי בישיבה הקרובה של הנהלת איגוד ההתעמלות צפויים החברים גם לדון בעתיד מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית אירה ויגדורצ'יק. על פי הערכות גורמים המקורבים לאיגוד, חוזה ההעסקה של ויגדורצ'יק לא יחודש לקראת קמפיין פריז 2024.

מצד אחד חשוב לציין שויגדורצ'יק הצליחה לגבש סגל חדש של הנבחרת אחרי פרישת הבנות בתום אולימפיאדת ריו 2016. הנבחרת עשתה הישגים באליפויות השונות ובטוקיו העפילה לגמר וסיימה במקום השישי והמכובד. מצד שני גורמים שונים באיגוד ההתעמלות ובסביבתו גורסים כי צריך לנסות משהו אחר ומתעקשים שיש מאמנות מצוינות נוספות בישראל שצריכות לקבל את ההזדמנות לאמן את הנבחרת.

אותם גורמים נותנים כדוגמא להצלחה את המאמנת איילת זוסמן שהובילה את לינוי אשרם למדליית הזהב. "יש מספיק מאמנות טובות להתעמלות האמנותית. צריך לחשוב על משהו חדש", אמר גורם המקורב לאיגוד ההתעמלות. אירה ויגדורצ'יק הובילה את נבחרת בנות ההתעמלות האמנותית לשלוש אולימפיאדות בכולן סיימה במקום השישי.

אירה ויגדורצ'יק
אירה ויגדורצ'יק | יח"צ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי