המטרה הראשונה הושגה: החיבוק הענק שקיבלה המשלחת הישראלית

החשש מהטקס התחלף בסיפוק ובגאווה: "המון דגלי ישראל לאורך הדרך גרמו לנו להתעלות אמיתית", סיפרה יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד, "הנפנו את הדגל בשם המצויינות והרוח הישראלית". המנכ"ל לוסטיג התרגש, ונשם לרווחה: "העיקר שעבר בשלום". שליחנו מדווח

(גודל טקסט)

במשלחת האולימפית הישראלית לפריז מסכמים הבוקר (שבת) לילה מוצלח במיוחד על נהר הסן ובטרוקדרו אל מול מגדל אייפל, שם הסתיים טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים פריז 2024.

החשש הגדול ממה שעשוי להוליד טקס הפתיחה כאן בפריז, התחלף כשהכל נגמר סמוך לחצות בתחושה עצומה של סיפוק וגאווה. יושבת ראש הוועד האולימפי יעל ארד תיארה אמש את מה שהיא מרגישה. "מרגש ומיוחד בצורה מטורפת. המשלחת שלנו התקבלה בכל גשר, בכל מקטע בחיבוק ענק. המון דגלי ישראל לאורך הדרך גרמו לנו להתעלות אמיתית. הגשמנו הערב את המטרה הראשונה שלשמה הגענו – להניף את דגל ישראל בשם המצויינות והרוח הישראלית".

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג התרגש מאוד מהמסע בן מספר השעות שהיה למשלחת הישראלית וכשהכל הסתיים בהצלחה, הוא נשם לרווחה. "היה מרגש ברמות. היה אחר, ייחודי ומיוחד. אווירה נהדרת. שייט מקסים על הסן דרך כל האתרים הכי יפים. בסוף זה היה יותר משציפיתי. והעיקר עבר בשלום".

המשלחת הישראלית אחרי טקס הפתיחה, פריז 2024
עכשיו רק נותר להתחיל – בהצלחה למשלחת הישראלית! | הוועד האולימפי בישראל, הוועד האולימפי בישראל

מה שהעיב על הטקס המושקע היה כמובן מזג האוויר. גשם טורדני שהלך והתגבר לאורך כל הערב, ליווה את האירוע העצום כאן בפריז ומאחר שהטקס לא היה קונבנציונלי בתוך אצטדיון, לא היה לקהל היכן להסתתר ורבים פרשו מעמדות הצפייה באירוע כדי למצוא מחסה או מסך טלוויזיה עליו הוקרן הטקס המיוחד כל כך שפתח את המשחקים האולימפיים פריז 2024.

עוד באותו נושא: פריז 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי