רק 0:0 לספרד מול מצרים, צרפת הובסה מול מקסיקו

דני אולמו, אחמד פאתוח | Masashi Hara/Getty Images

משחקי הכדורגל לגברים באולימפיאדת טוקיו 2020 נפתחו: הלה-רוחה אכזבו, הטריקולור הפסידו 4:1. גרינפלד שימש שופט רביעי בניצחון של חוף השנהב, קשר מכבי נתניה הורחק על חניקה. אוסטרליה ניצחה את ארגנטינה

(גודל טקסט)

משחקי הכדורגל באולימפיאדת טוקיו 2020 נפתחו היום (חמישי) עם שמונה מפגשים. במשחק הראשון, נבחרת ספרד לא הצליחה להכניע את מצרים ונפרדה ממנה ב-0:0. לאחר מכן, צרפת הובסה 4:1 מול מקסיקו, ארגטינה הפסידה לאוסטרליה וניו זילנד ניצחה את דרום קוריאה. כמו כן, אוראל גרינפלד שימש כשופט רביעי ב-1:2 של חוף השנהב ערב הסעודית.

מצרים – ספרד 0:0

הלה-רוחה שלטו לחלוטין במשחק וסיכנו יותר את השער, אך לא הצליחו להכניע את היריבה המצרית. בהרכב הספרדים פתחו לא פחות משישה שחקנים שלקחו חלק ביורו האחרון – השוער אונאי סימון, הבלמים פאו טורס ואריק גרסיה, פדרי, מיקל אויארסבאל ודני אולמו. למרות זאת, הם סיימו בתיקו בלבד.

ניתן היה לראות את העומס על השחקנים, שכן במחצית הראשונה שני שחקנים נפצעו לספרד ונאלצו להתחלף – דני סבאיוס ואוסקר מינגסה. למרות השליטה הספרדית המוחלטת, הנבחרת התקשתה מאוד לייצר איומים ממשיים. פדרי היה הקרוב ביותר בדקה ה-88, אך התוצאה נותרה בעינה עד לסיום.

אחמד פאתוח, דני מרקו אסנסיו | ASANO IKKO/AFP via Getty Images

מקסיקו – צרפת 1:4

הטריקולור, בסגל ללא שמות נוצצים לאולימפיאדה (פלוריאן תובאן ואנדרה-פייר ג'יניאק הבכירים ביותר), הפסידו בגדול לנבחרת מצפון אמריקה. אחרי מחצית מאופסת, דייגו לאינס סיפק בישול מצוין לאלכסיס וגה בדקה ה-47 ומקסיקו עלתה ל-0:1. השני הגיע בדקה ה-55, כאשר סבסטיאן קורדובה הכפיל. ג'יניאק צימק בפנדל בדקה ה-69, ואוריאל אנטונה העלה את המקסיקנים ל-1:3 בדקה ה-80. אדוארדו אגירה הוסיף וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90+1.

פלוריאן תובאן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

חוף השנהב – ערב הסעודית 1:2

במשחק בו אוראל גרינפלד שימש כשופט הרביעי, הנבחרת האפריקאית, בה שני שחקנים שמשחקים בליגת העל, השיגה ניצחה. פארפה גויאגון, קשר מכבי תל אביב, נותר מחוץ לסגל, בעוד אבובקאר דומביה, שחקן מכבי נתניה, עלה מהספסל שתי דקות בתוך תוספת הזמן לשלוש הדקות שנותרו, אבל לא תאמינו – הוא הספיק לקבל כרטיס אדום בדקה ה-97 בעקבות תגרה עם שחקן יריב, שהסתיימה בחנייקה של קשר נתניה.

עבדולה אל עמרי כבש שער עצמי אומלל בדקה ה-39 והעלה את חוף השנהב ליתרון, אך סאלם אל דוסארי השווה בדקה ה-44 והנבחרות ירדו ב-1:1 להפסקה.פרנק קסי ממילאן כבש בדקה ה-66 והעניק ניצחון לחוף השנהב.

אוראל גרינפלד וצוות השיפוט | YOSHIKAZU TSUNO/AFP via Getty Image

ארגנטינה – אוסטרליה 2:0

הזוכה הטרייה בקופה אמריקה הציגה סגל אולימפי אלמוני ביותר, והתוצאות הגיעו על המגרש. לאקלן ווילס העלה את אוסטרליה ליתרון כבר בדקה ה-14, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה האלביסלסטה נותרו בעשרה שחקנים כאשר פרנסיסקו אורטגה הורחק בצהוב שני – שתי דקות בלבד אחרי שקיבל את הצהוב הראשון. מרקו טיליו כבש את השני של האוסטרלים בדקה ה-80 וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים | ASANO IKKO/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

ניו זילנד – דרום קוריאה 0:1
הונדורס – רומניה 1:0
יפן – דרום אפריקה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי