"נרגשת להניף את דגל ישראל בטקס": קנייזבה-מיננקו פרצה בבכי

חנה קנייזבה מיננקו | Michael Steele/Getty Images

קופצת המשולשת דמעה במסע"ת של המשלחת הישראלית לקראת הטקס. יעל ארד: "יודעת כמה מתח ולחץ יש על הכתפיים של הספורטאים"

(גודל טקסט)

ההתרגשות בשיאה: המשלחת הישראלית ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בטוקיו לקראת טקס הפתיחה של האולימפיאדה בהשתתפות יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי, מנכ"ל הוועד גילי לוסטיג, יעל ארד והספורטאים חנה קנייזבה מיננקו, יעקב טומרקין ואלכס שטילוב, בה התייחסו חברי המשלחת לתנאים, הציפיות והתחושות לקראת פתיחת המשחקים.

קנייזבה מיננקו שנבחרה לשאת את דגל ישראל לצד יעקב טומרקין, נראתה נרגשת במיוחד, ופרצה בבכי במהלך דבריה. "אני מאוד מתרגשת לקראת טקס הפתיחה ורוצה לאחל לכולם המון בהצלחה", אמר בגרון חנוק.

טומרקין הוסיף: "לא סתם חנה מתרגשת, זו פעם ראשונה שגם אישה וגם גבר יישאו את דגל ישראל, וכבר מרגישים שזו אולימפיאדה. אנחנו מחכים לשריקת הפתיחה. יש אווירה טובה והרגשה חיובית בנבחרת".

יעקב טומרקין | באדיבות איגוד השחייה

אלכס שטילוב התייחס למגבלות הקורונה שמונהגות בכפר האולימפי: "כבר שכחנו מה זה להתנהל בלי קורונה. אני חושב שבכפר האולימפי לא מרגישים הבדל מהאולימפיאדות הקודמות ולא חושבים יותר מדי על המגבלות".

יעל ארד אמרה: "אני מכירה את התחושה כמה מתח ולחץ יש על הכתפיים של הספורטאים. כולם באו בכושר מעולה, אבל עכשיו הכול מתרכז בראש. בטוחה שכולם מתרגשים מאוד, אלו רגעים אחרונים של כניסה למאני טיים. אני סומכת על הספורטאים שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי