שלושה ספורטאים נוספים נדבקו בקורונה, שני שיאים אולימפיים נשברו

סבטלנה גומבואבה | Justin Setterfield/Getty Images

בסך הכול, נמצאו עד כה 19 ספורטאים אולימפיים חיוביים לנגיף. שיאים נשברו במוקדמות החתירה והקשתות, קשתית התעלפה בשל החום הכבד

(גודל טקסט)

9:06 – הנציגים הישראלים בטקס הפתיחה

בוועד האולימפי הודיעו על הספורטאים שיצעדו בטקס החגיגי: 24 שחקני נבחרת הבייסבול, השחיינים אביב ברזילי, תומר פרנקל ומירון חירותי, הקשת איתי שני, הגולשת ענת לליאור, הטריאטלטים שחר שגיב ורן שגיב, וכן אנשי הצוות גילי לוסטיג, אורי זילברמן, גיא מצקין, אהוד סגל ומיה קלה בן צור.

8:52: אלוף אירופה לשעבר הושעה בשל שימוש בחומרים אסורים

אלוף אירופה לשעבר בריצה ל-400 מטר משוכות, קארים חוסיין, הושעה לתשעה חודשים אחרי שבדיקה לגילוי חומרים אסורים שהוא ערך, נמצאה חיובית. השוויצרי בן ה-32 הושעה לתשעה חודשים וצייץ: "החלום האולימפי שלי הסתיים".

7:50 – שיא אולימפי בקשתות

אן סאן הקוריאנית קבעה תוצאה של 680, ושברה את השיא שקבעה לינה הרסימנקו ב-1996 (673). שלוש קשתות נוספות שיפרו הבוקר את שיאה של הרסימנקו.

7:40: ספורטאית רוסית התעפלה בגלל החום

מזג האוויר החם (כ-33 מעלות) עשה את שלו. מוקדמות הירי בחץ וקשת אצל הנשים נערכו הבוקר, ובמהלכן התעלפה סבטלנה גומבואבה הרוסיה. "אנחנו מקווים שהיא תהיה בסדר, היא לא היתה יכולה להתמודד עם יום שלם בחום הזה", אמר מאמנה סטניסלב פופוב. "זו הפעם הראשונה שאני רואה דבר כזה קורה, כנראה שהלחות שיחקה תפקיד". גומבואבה הצליחה בסופו של דבר להשלים את המוקדמות וסיימה במקום ה-45 מתוך 64.

7:05: בשל הקורונה: מקסיקו עושה שינויים בסגל

נבחרת הבייסבול המקסיקנית נאלצה לשחרר מהסגל את הקטור ולאסקס וסמי סוליס מה-MLB, לאחר שנמצאו חיוביים לקורונה. הם יוחלפו בשני שחקנים אחרים.

6:40: שלושה ספורטאים נוספים נמצאו חיוביים לקורונה

אחד מתוכם שהה בכפר האולימפי. בסך הכול, 19 ספורטאים אולימפיים נמצאו חיוביים עד כה לנגיף. אם לוקחים בחשבון גם את אנשי המשלחות השונים, הרי שהכמות הזו צומת ל-106.

6:33: שיא אולימפי בחתירה

הצמד הצרפתי הוגו בושרון ומתיו אנדרודיאס עצרו את השעון במוקדמות על 6:10.45 – בכך שברו את השיא של הצמד הניו זילנדי שנקבע בלונדון 2012.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי