"נגמרו הימים שהיריבים היו מבקשים תמונות אחרי תבוסה ב-40 הפרש"

קווין דוראנט מאוכזב | Gregory Shamus/Getty Images

ברשת ביקרו את נבחרת ארה"ב אחרי ששמטה רצף של 25 ניצחונות במשחקים האולימפיים ונכנעה לצרפת: "אינדיבידואלים שהתאספו לקבוצה. הפסידו ליריבה טובה יותר". וגם: המאזן העגום של פופוביץ'

(גודל טקסט)

אמנם מדובר רק במשחק הפתיחה, אך עוד בשלב ההכנה כבר היה ברור שנבחרת ארצות הברית הנוכחית ממש לא "דרים טים" והיום (ראשון) היא החלה את דרכה בטוקיו 2020 עם הפסד 83:76 לנבחרת צרפת. האמריקאים שמטו רצף של 25 ניצחונות במסגרת המשחקים האולימפיים, שנמשך מאז שנכנעו לארגנטינה בחצי הגמר באתונה 2004, הטורניר שבו גם הפסידו במשחק הפתיחה בפעם האחרונה עד למשחק היום.

גרג פופוביץ' ושחקנים עדיין צפויים להעפיל לשלב הבא, כאשר לשם כך הם יצטרכו לגבור על צ'כיה של ננו גינזבורג ועל נבחרת איראן, אותה יפגשו ביום רביעי הקרוב, אך בינתיים הרשת צוחקת על האמריקאים וגם מביעה ביקורת כלפיהם. הפרשן ואושיית הטוויטר רוב פרז ערך השוואה וצייץ: "צרפת – קבוצה של אינדיבידואלים, ארה"ב – אינדיבידואלים שהתאספו לקבוצה". פרז הוסיף כי: "ארה"ב הפסידה לקבוצה טובה יותר. נגמרו הימים שבהם הספיק רק להופיע למשחק והשחקנים היריבים היו מבקשים תמונות אחרי שהובסו ב-40 הפרש".

פופוביץ', מצדו, עומד על מאזן די עגום ביחס למי שמאמן נבחרת המורכבת מכוכבי NBA. "פופ" ניצח 11 משחקים והפסיד לא פחות משש פעמים על הקווים של ארה"ב, כאשר המקום השביעי בו סיימה נבחרתו ב-2019 היה ההישג הכי גרוע שלה אי פעם בטורניר משמעותי.

פופוביץ' עצמו נשמע די עצבני אחרי המשחק ואמר: "אני חושב שזו יוהרה לחשוב שהאמריקאים אמורים לנצח בקלות את כל המשחקים. אנחנו חייבים לעבוד כמו כל נבחרת אחרת. אם מסכמים את 40 הדקות, אז הם שיחקו יותר טוב מאיתנו".

"זו הרגשה נפלאה", אמר רודי גובר, הסנטר הצרפתי שסיים את המשחק עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, "אבל עד שלא נשיג את המטרה האמיתית שלנו, הניצחון הזה לא באמת משנה".

עוד באותו נושא: טוקיו 2020, נבחרת ארצות הברית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי