אורי ששון מאוכזב: "אולי הייתי צריך להאמין יותר"

טדי רינר, אורי ששון | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

המדליסט מ-2016 יצא בידיים ריקות מטוקיו לאחר שהפסיד לטדי רינר האגדי בתום פייט מרשים. "ההגרלה אכזרית, אבל ספורטאים גדולים יודעים להתמודד וראיתי בזה הזדמנות". ומה לגבי העתיד? "לא לוקח שום החלטות כרגע"

(גודל טקסט)

אחרי האכזבות שחוותה נבחרת הג'ודו הישראלית במשך השבוע, התברר הבוקר (שישי) שגם המדליסט בדימוס היחיד במשלחת, אורי ששון, יחזור מטוקיו בידיים ריקות. זה לא היה מפתיע: הנציג במשקל עד 100 ק"ג ידע מראש איזו משוכה קשה תעמוד בפניו, כשההגרלה זימנה לו קרב מול טדי רינר האגדי, וששון נכנע לו בתום התמודדות לא פשוטה.

"זה מאכזב מאוד, במיוחד כשראיתי שזה היה בהישג יד", סיכם ששון. "זה באמת היה אפשרי. היו לי כמה כניסות שבאמת סיכנו אותו. יכול להיות שהייתי צריך יותר להאמין. נתתי את הלב על המזרן. אם הקרב היה נמשך קצת יותר, אולי זה היה קצת יותר לטובתי, כי הרגשתי שהוא יורד ואני מתחיל לעלות, אבל זה לא הספיק. ככה זה. נתתי הכול, באמת".

ששון, מדליסט הארד מריו 2016, היה אמור לכאורה לפתוח את יום הקרבות מול יריב פחות בכיר, אלא שהעובדה שרינר הופיע במספרים נמוך של טורנירים הפכה אותו ללא מדורג, והכניסה אותו להגרלה מדרג נמוך. "זו הגרלה אכזרית, אבל ספורטאים גדולים יודעים להתמודד גם עם האתגרים האלה. לרגע לא שאלתי את עצמי למה דווקא לי זה קרה. ראיתי בזה זכות, לנסות ולעשות היסטוריה, לנצח את טדי ולהביא מדליה למדינת ישראל. זה לא עבד הפעם, וזה היה מבאס".

בשבת יחזור ששון למזרן במסגרת התחרות הקבוצתית, והוא התייחס גם למצב חבריו. "זה לא עבד להם, וזה כמובן איכזב אותי, אבל הייתי בפוקוס. ננעלתי בחדר, התבאסתי בשביל החברים, אבל התרכזתי בקרב שלי".

ומה לגבי העתיד? ששון, שיהיה בן 34 באולימפיאדה הבאה, סירב להתחייב בנוגע לתוכניותיו לפריז 2024. "אני לא לוקח שום החלטות כרגע. אני צריך לעכל את מה שקרה פה, ובהמשך תדעו הכול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי