אליסון פליקס עלתה בקלות לחצי גמר ה-400 מטר, דרמה ללבנדובסקי

אליסון פליקס | Michael Steele/Getty Images

האמריקאית סיימה ראשונה במקצה שלה עם 50.84 שניות, הפולני קרס על המסלול והגיע אחרון, אך עלה לחצי הגמר ה-1,500 מטר לאחר החלטת שופט. ריקרדו קבע את תוצאת המוקדמות הטובה אי פעם במשולשת

(גודל טקסט)

10:15: זהב וכסף לסין בקפיצה למים משלושה מטרים

הסינים ממשיכים לזלול מדליות בטוקיו והפעם הם זכו בשתיים כאלו. קשי סיי זכה בזהב עם ניקוד מצטבר של 558.75. סיי, שלוקח זהב שני בטוקיו, הקדים את וואנג זונגיוואן שהשיג ניקוד של 534.90. ג'ק לאוג'ר הבריטי זכה בארד עם 518 נקודות והבטיח זכייה במדליה אולימפית שלישית בקריירה.

קשיי סיי, וואנג זונגיוואן | Clive Rose/Getty Images

4:40: התוצאה הטובה אי פעם במוקדמות הקפיצה המשולשת

פדרו ריקרדו הפורטוגלי קפץ למרחק של 17.71 מטר וסיפק את התוצאה הטובה אי פעם במוקדמות של אולימפיאדה בתחרות היוקרתית. הוא מקווה לזכות בזהב בסוף היום.

4:35: לא נס ליחה של אליסון פליקס

האצנית האמריקאית הוותיקה, שעברה אינספור מכשולים בדרך להופעה בטוקיו בגיל 35, פתחה את הופעתה החמישית באולימפיאדה ברגל ימין. פליקס סיימה ראשונה את המקצה שלה במוקדמות ה-400 מטר נשים עם תוצאה של 50.84 שניות, ועלתה בקלות לחצי הגמר. היא מקווה לזכות במדליה האולימפית העשירית שלה.

4:02: הדרמה של מרצין לבנדובסקי

מדליסט הארד מאליפות העולם סיפק דרמה במוקדמות ה-1,500 מטר, כשקרס על המסלול בעקבות סטייה למסלול שלו על ידי מתחרה יריב. הפולני קם וסיים את הריצה במקום ה-15 והאחרון במקצה שלו בזמן של 4:42.96 דקות בלבד שלא אמור היה להספיק כדי לעלות, אבל עלה בסופו של דבר לחצי הגמר בהחלטת שופט, מאחר שהנפילה לא קרתה באשמתו הישירה, ואחרי שסיים את הריצה על אף הנסיבות המיוחדות.

מרצין לבנדובסקי | Patrick Smith/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי