רגב: "יש לדאוג להעלאת תקציב התרבות והספורט"

רגב ולבנת. ישראל היא מדינה שוחרת ספורט
רגב ולבנת. ישראל היא מדינה שוחרת ספורט | צילום: קובי אליהו

השרה הנכנסת בטקס ההחלפה: "מודעת לחשיבות שיש לספורט"

(גודל טקסט)

היום (יום א') התקיים טקס חילופי שרות במשרד התרבות והספורט בין השרה הפורשת לימור לבנת לשרה הנכנסת חה"כ מירי רגב. השרה לימור לבנת מסיימת את תפקידה לאחר קדנציה ארוכה של שש שנים כשרת התרבות והספורט (הארוכה בהיסטוריה).

 

"זוהי זכות גדולה לסכם 6 שנים של עשייה כשרת התרבות והספורט", אמרה לבנת. "מעטים השרים בישראל שנפלה בחלקם ההזדמנות לכהן בתפקידם פרק זמן מספיק, כדי ליצור המשכיות כך שחזונותיהם יהפכו למעשים ולמציאות.

 

 

"פעלתי והשתדלתי להוביל מהלכים ורפורמות שיטיבו עם הציבור וישפרו את הקיים-גם בתרבות וגם בספורט. לא פעם, השינוי היה כרוך במחיר של מאבקים מול גופים חזקים, שהתנגדו לשינוי. לשמחתי בשש השנים האחרונות הצלחתי לבצע רפורמות חשובות לעתיד הספורט, ולהוביל מהלכים ופרויקטים, שקידמו את התרבות הישראלית וחיזקו את מעמדה".

 

השרה הנכנסת, מירי רגב, הציגה את החזון שלה לתפקיד: "אני רוצה להודות לראש הממשלה על האמון שהוא נתן בי. אני מודעת לחשיבות העצומה שיש להעמקת התרבות והספורט בחברה פלורליסטית כחלק מהמאבק המתמשך של החברה הישראלית לחיזוק הערכים החינוכיים".

 

"מדינת ישראל היא מדינה שוחרת ספורט. חשוב להמשיך ולעודד את פעילות הספורט כבר מהגיל הצעיר לחזק את הספורט העממי וההישגי ולדאוג לתשתיות נאותות בישובים ברחבי הארץ. המשימה המרכזית שלי, למושב הכנסת הקרוב, היא לדאוג להעלאת תקציב התרבות והספורט לשנים 2015-2016." 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי