"היריבות למדו אותי, אני צריכה לבוא מוכנה יותר"

ג'רבי בחצי הגמר. מאכזב
ג'רבי בחצי הגמר. מאכזב | צילום: AFP

ירדן ג'רבי בכנס של אלטשולר שחם: "לא הייתי מספיק טובה בחצי הגמר"

(גודל טקסט)

לקראת ראש השנה בית ההשקעות אלטשולר שחם כינס היום (שני) את מיטב ספורטאי ישראל בהם תומך בית ההשקעות לצילום מסורתי למודעות ראש השנה.

 

בין הספורטאים שהשתתפו: סגנית אלופת העולם הטרייה בקפיצה משולשת חנה קנייזבה-מיננקו, שחקני נבחרת ישראל בכדורגל הקפטן טל בן חיים, אלי דסה ואוראל דגני, הג'ודוקא ירדן ג'רבי, השחיין האולימפי גל נבו, קפטן הפועל רשל''צ בכדוריד עידן מימון, שחקן הפועל קטמון בכדורגל גולן חרמון, הג'ודוקא אורי ששון, שחקן הפועל באר שבע בכדורסל אוהד כהן, שחקן הפועל ת''א נערים יונתן רבינוביץ' ושחקן מחלקת הנוער של בני יהודה שי קונסטנטין.

 

 

סגנית אלופת העולם הטרייה חנה קנייזבה-מיננקו אמרה באירוע: "זו הרגשה מצוינת לזכות במדליה עבור מדינת ישראל, היא בצבע כסף ואני מקווה שבפעם הבאה תהיה בצבע זהב. אני רוצה לשמוע את התקווה ולראות את דגל ישראל כשאני על הפודיום בריו 2016. רציתי להגיד תודה לאלטשולר שחם על התמיכה שלהם שמאפשרת לי שקט באימונים לקראת האולימפיאדה שם אני רוצה להשיג תוצאה טובה הרבה יותר".

 

קנייזבה-מיננקו. "הרגשה מצוינת לזכות במדליה עבור ישראל" (יח''צ, איגוד האתלטיקה)

 

הג'ודוקא ירדן ג'רבי סיפרה על אכזבתה מאליפות העולם ואמרה: "לא הייתי מספיק טובה בקרב של חצי הגמר והפסדתי, זה מאכזב אבל אני שואפת קדימה לקראת ריו 2016. לקראת האולימפיאדה היריבות שלי למדו אותי וראו את זה בתחרות האחרונה, אני צריכה עכשיו להתרגל לזה ולבוא מוכנה בקיץ הקרוב. אלטשולר שחם הם המשפחה השנייה שלי ונותנים לי רוגע כדי שאגיע מוכנה לכל תחרות, התמיכה שלהם בספורט זה משהו שלא רואים בכל מקום. היה לי קצת מוזר לחזור מאליפות העולם ללא מדליה אך אני נחושה הרבה יותר עכשיו כדי להביא מדליה לישראל באולימפיאדה הקרובה בריו".

 

השחיין האולימפי גל נבו מתכונן לקראת הפעם השלישית בה ייצג את ישראל באולימפיאדה ואמר היום: "אני מחכה כבר לריו 2016, היה לי קצת לחץ להשיג את הקריטריון אבל אני שמח שזה מאחוריי. בקרוב יש לנו את התחרות האחרונה שהיא בעצם החזרה הגנרלית שלי לקראת המשחקים ואני אצטרך להביא את הגוף והנפש שלי מוכנים. הצילומים עם אלטשולר שחם הם מאוד כיפים וזה מגבש אותנו מאוד, לא יוצא לי הרבה להיות עם ספורטאים מענפים אחרים, ולהתכנס יחד עם שחקני נבחרת ישראל בכדורגל זה תמיד נחמד".

 

נבחרת הספורטאים של אלטשולר שחם (שמרית הוד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי