באיירן מינכן הוציאה את קוסטה מהסגל הברזילאי

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | צילום: gettyimages

בגרמניה טוענים שהשחקן טרם החלים מפציעה. ניימאר יצליח להסתדר בלעדיו בריו?

(גודל טקסט)

ברזיל עברה לא מעט תהפוכות בשנים האחרונות. הפסדים כספיים, מפלה צורבת במונדיאל הביתי, הדחה מוקדמת מהקופה אמריקה ושוב חילופי מאמנים. עד שהכל התחיל להסתדר לקראת המאבק על התואר שעוד חסר לה, הסלסאו ספגה עוד מכה. דוגלאס קוסטה, אחד משלושה חריגי גיל בסגל האולימפי, לא יוכל לקחת חלק במשחקי ריו 2016

שחקן הכנף של באיירן מינכן סובל מפציעה שטרם החלימה בירך השמאלית והמועדון אסר עליו להצטרף לחבריו. "אני מצטער מאוד על זה, כולנו רצינו שדוגלאס יתמודד במשחקים האולימפיים במדינה שלו, אבל בריאותו של השחקן זוכה לעדיפות", הסביר נשיא באיירן, כוכב העבר קרל-היינץ רומניגה. 

דוגלאס קוסטה הצטרף לבאיירן לפני כשנה משחטאר דונייצק ומאז הפך לגורם משמעותי בהתקפה של הגרמנים. בסגל של רוג'ריו מיקאלה, המאמן הזמני של נבחרת ברזיל, קיוו שהוא ישלים חוליה קדמית קטלנית ביחד עם ניימאר בתקווה להגשים את החלום הגדול של מארחת המשחקים: זכיה היסטורית בזהב האולימפי. 

"אני לא אוהב להפסיד, בכל מפעל אני רוצה לנצח", אמר ניימאר לתקשורת הברזילאית, לאחר שנשאל אם זכיה במדליית הזהב תהיה כמו זכיה בגביע העולם. "לכל אחד מהתארים יש חשיבות משלו". כשנשאל על העובדה שרוג'ריו מיקאלה לא הבטיח לו את החולצה מספר 10 או את סרט קפטן, השיב: "הוא המאמן. אני רוצה לשחק, לשמוח על המגרש ולנצח".


ניימאר, חושב רק על הזהב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי