"המשקיעים בטוחים: עולם הספורט – הדבר הגדול הבא"

לוסטיג ורווה. רוצים להציג את טכנולוגיות העתיד של עולם הספורט
לוסטיג ורווה. רוצים להציג את טכנולוגיות העתיד של עולם הספורט |

מנכ"ל חברת Hype, שעורכת תחרות יזמות לפני המשחקים האולימפיים בריו

(גודל טקסט)

"עולם הספורט היה מאד שמרני ורק עכשיו הוא מתחיל לעבור מהפכה טכנולוגית. יש תחושה מצד המשקיעים שזה התחום שבו יש להשקיע בשנים הבאות". את הדברים האלה אומר אמיר רווה, מנכ"ל חברת Hype, שבשיתוף עם הוועד האולימפי בישראל השיקה תחרות יזמים עולמית לחדשנות טכנולוגית פורצת דרך בספורט.

 

הקמפיין שנפתח היום (25/3) יתקיים במקביל בשמונה מדינות, כאשר הגמר יתקיים באוגוסט הקרוב במהלך המשחקים האולימפיים בריו 2016, בו יופיעו הזוכים בכל אזור ויתמודדו על פרס של 100,000 אלף יורו, אותו יעניק טל ברנח, בעל קרן השקעות  Disruptive Technologies Fund. רשימת האזורים: ישראל, ניו יורק, לונדון, סינגפור, איטליה, יוון וקניה.

 

 

הגמר הישראלי יתקיים במשרדי הוועד האולימפי בישראל במהלך חודש יוני. ועדת השיפוט תכלול בין היתר את: יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, אברהם גרנט, מאמן הלאומי לשעבר, ד"ר קובי ריכטר (מדינול), גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל וד"ר גלעד ויינגרטן.

 

"אנו גוף חינוכי המתמקד בחינוך ליזמות וסטרטאפים" המשיך רווה. "השנה החלטנו למקד את כל הפעילות העולמית של Hype בחדשנות בספורט. הפוקוס הוא על חדשנות בספורט, כאשר זה מתייחס לתחום השידורים, הרפואה והבריאות ואספקת מידע לאתלטים, למאמנים ולאוהדים. המטרה כאן היא לייצר חדשנות פורצת דרך, ולתת למיזמים את קפיצת הדרך הגדולה".

 

חברי הוועד האולימפי ואנשי HYPE. "המטרה כאן היא לייצר חדשנות פורצת דרך" (הוועד האולימפי בישראל)

 

"בינתיים זה עולה על כל הציפיות שלנו, כאשר נרשמו יותר מ-70 מיזמים בכל העולם, עוד לפני שפתחנו רשמית את ההרשמה. בגמר בברזיל יהיו כל החברות הגדולות, גם מתחום הספורט כמו 'נייקי', 'פומה', 'אדידס', 'אנדר ארמור' ו'סקוני', אך גם מתחום הטכנולוגיה כגון 'מייקרוסופט', 'גוגל', 'אינטל ו'סמסונג'".

 

"אנחנו רואים חשיבות גדולה בתחרות הזאת, כאשר בעתיד נשקול להקים קרן השקעות שתתמחה רק בספורט. המטרה שלנו היא לאתר את הסטארט אפים המובילים כדי שנוכל להשקיע בהם. אנחנו פותחים את ההרשמה לכולם, זה מאד מעניין לאן זה יכול להוביל אותנו".

 

"המטרה הסופית שלנו היא להביא את הטכנולוגיות הכי מעניינות ופורצות דרך למשחקים האולימפיים. שם זאת הבמה הגדולה ביותר. אנחנו רוצים להציג את טכנולוגיות העתיד של עולם הספורט שישפרו את חווית הצפייה ויאפשרו לספורטאים, המקצוענים והחובבים, ללכת צעד אחד יותר רחוק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי