7 ג'ודאים לישראל בריו. ג'רבי ומוקי יהיו מדורגים

ג'רבי. המועמדת הראשית למדליה כחול-לבן
ג'רבי. המועמדת הראשית למדליה כחול-לבן |

גם ששון ופולק יהיו מדורגים, בולדר, כהן וראשוני לא. גם שלזינגר בפנים

(גודל טקסט)

הדירוג הסופי אומנם יפורסם רק מחר (שלישי), אך לאחר סיום המאסטרס בג'ודו נקבע כי שבעה ג'ודאים ייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בריו 2016.

 

זאת תהיה כמות הג'ודאים הגדולה ביותר שתשלח ישראל למשחקים האולימפיים. במקביל, הצטרפותם למשלחת מעלה את מספר הספורטאים שייצאו לריו ל-43, שווה למספר הספורטאים שיצאו לבייג'ין, המשלחת הגדולה ביותר שיצאה עד כה. היא צפויה לגדול עוד בשבועות הקרובים.

 

 

התקווה האולימפית הבכירה של ישראל, ירדן ג'רבי, תדורג רביעית במשקל של 63 ק"ג. לעומתה, שלושת הג'ודאיות הנוספות – גילי כהן (52 ק"ג), לינדה בולדר (70 ק"ג) ושירה ראשוני (48 ק"ג), שקיבלה את הכרטיס האירופי – יהיו בלתי מדורגות.

 

מוקי. המדורג הבכיר (gettyimages)

 

בגברים יהיו שלושה נציגים, כאשר הבכיר שבהם יהיה שיא מוקי (73 ק"ג) שיהיה מדורג שלישי במשקל שלו. מדלית הכסף של אורי ששון (מעל 100 ק"ג) העלתה אותו למקום הרביעי, הצלחה מתוקה-מרירה, משום שהוא צפוי לפגוש בחצי הגמר את טדי רנייר – שבע פעמים אלוף עולם. גולן פולק (66 ק"ג) צפוי להיות מדורג שישי.

 

הג'ודאית השמינית, שלא תייצג את ישראל בשל סכסוך עם האיגוד, היא אליס שלזינגר (63 ק"ג) שתגיע לריו עם המשלחת הבריטית. בשלב זה היא מדורגת במקום התשיעי, כאשר במידה ואחת הספורטאיות שמקדימות אותה יפרשו, היא תהנה מהגרלה נוחה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי