אבל ב-WWE: מתאבקת העבר צ'יינה מתה

טריפל H וצ'יינה בסוף שנות ה-90. סוף עצוב
טריפל H וצ'יינה בסוף שנות ה-90. סוף עצוב |

האקסית של טריפל H ואלופת הנשים בדימוס נמצאה ללא רוח חיים בביתה

(גודל טקסט)

הלם בעולם ההיאבקות. ג'ואני לאורר, הידועה בשם הזירה שלה, צ'אינה, הלכה לעולמה הלילה (רביעי) כשהיא בת 45 בלבד. מדובר באחת המתאבקות הדומיננטיות בהיסטוריה של WWE, שאף הייתה במערכת יחסים זוגית עם טריפל H, שבסיומה עזבה את החברה. 

היא הוגדרה במהלך הקריירה שלה כשילוב של יופי וכוח. מלבד העובדה שהייתה אלופת הנשים של הארגון, צ'יינה עשתה היסטוריה בזירה גם בגזרת הגברים כשזכתה פעמיים באליפות הביניבשתית והייתה לאישה הראשונה שמשתתפת באירוע הגדול 'רויאל ראמבל'. 

Shit. Really? Chyna?

— Rob Van Dam (@TherealRVD) 21 באפריל 2016

I'm sure Eddie is welcoming u into God's Kingdom #RIPChyna#RIPEddie RT @maxthephotog: @mexwarrior@ChynaJoanLaurerpic.twitter.com/H5TN0C2zyD

— Chavo Guerrero jr. (@mexwarrior) 21 באפריל 2016

I just heard the tragic news that @ChynaJoanLaurer has passed. She was truly a pioneer in our industry, and she will be missed. #RIPChyna

— Stephanie McMahon (@StephMcMahon) 21 באפריל 2016

#RipChyna  all of us on team Chyna love you and will love you forever babe.

Felix pic.twitter.com/jOfbHUAI2j

— Chyna (@ChynaJoanLaurer) 21 באפריל 2016

סיבת המוות של צ'יינה טרם ידועה והנושא נמצא בחקירת המשטרה. היא נמצאה מתה הלילה בביתה שבקליפורניה ובשנים האחרונות דובר על כך שהייתה בדכאון עמוק וצרכה תרופות על מנת להתגבר על כך. 

כאמור, צ'יינה הייתה חלק מצוות DX המקורי עם טריפל H ושון מייקלס ובמערכת יחסים זוגית עם הראשון. טריפל H כיום הוא בכיר בהנהלת ה-WWE ונשוי לסטפני מקמהן, בתו של הבעלים וינס מקמהן. לאורך השנים השמועות שרצו ברשת היו שהאנטר החל את הקשר שלו עם סטפני בזמן שהיה עם צ'יינה, שזמן קצר לאחר מכן סיימה את חלקה בארגון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי