אטיאס וקרטיש הפסידו כבר בקרב הראשון

אטיאס. יקווה להצלחת הברזילאי
אטיאס. יקווה להצלחת הברזילאי |

המתאבקת הודחה סופית מריו, וטענה: "הברזילאית מרחה על עצמה שמן"

(גודל טקסט)

תקווה גדולה היתה במשלחת הישראלית שהיום (רביעי) תגיע המדליה השלישית מכיוונה של אילנה קרטיש. עם זאת, החלום ספג מכה קשה כבר בקרב הראשון לאחר שהמתאבקת הפסידה למריה דה אוליביירה הברזילאית. גם התקווה השניה למדליה, לוחם הטקוואנדו רון אטיאס, הפסיד כבר בקרב הראשון שלו וכעת ימתין לראות האם הוא ממשיך לבית הניחומים. בנוסף, הגולפאית לטיסיה בק החלה את יום התחרויות הראשון שלה והיא מדורגת 48.

 

 

היאבקות: אילנה קרטיש

המתאבקת הישראלית (עד 69 ק"ג) שהוכתרה ארבע פעמים ברצף כסגנית אלופת אירופה, קיוותה לשחזר את ההישגים גם במשחקים האולימפיים, אך נעצרה כבר בקרב הראשון.

 

קרטיש. שיפוט ביתי? (AFP)

 

קרטיש היתה המועמדת הברורה לניצחון מול גילדה מריה דה אוליביירה הברזילאית, אך יריבתה זכתה לתמיכה ברורה של הקהל הביתי ודהרה לעבר ניצחון 2:6. הישראלית התקשתה להתמודד עם הסגנון דה אוליביירה וגם השופט לא עזר ונתן עונשים לקרטיש, כאשר השיא הגיע דקה לסיום – קרטיש הצליחה לרתק את דה אוליביירה, אך השופט התעלם ואף לא התייחס לערעור של מאמנה.

 

"זה היה די מייאש", אמרה קרטיש בסיום, "לא יכולתי לשלוט באחיזות כי היריבה מרחה על עצמה שמן. באימונים אנחנו מתמודדים עם הרבה זיעה, והידיים מחליקות – זה משהו שאני רגילה אליו. אבל ביריבה שמורחת על עצמה שמן לא נתקלתי".

 

"זה היה די מייאש", קרטיש (AFP)

 

טקוואנדו: רון אטיאס

לוחם הטקוואנדו הישראלי (עד 58 ק"ג) התמודד בקרב הראשון מול ונילטון טשיירה הברזילאי בשלב שמינית הגמר, אך הפסיד כבר לאחר שני סיבובים, וכעת יחזיק אצבעות לברזילאי במטרה שיכול להגיע לבית הניחומים.

 


אטיאס, יריב לא פשוט (AFP)

 

אם ינצח מצפה גם לאטיאס קרב שעשוי להיות מוכרע מחוץ לכתלי המזרן. המנצח בין קרלוס נבארו ואלדס המקסיקני לבין יוסף שריחא הלובי יחכה למנצח כאשר במקרה שהלובי יהיה זה שעתיד לחכות לאטיאס ייתכן ולא יופיע.

 

גולף: לטיסיה בק
הגולפאית הישראלית מתחרה בסיבוב הראשון בניסיון להשיג מיקום טוב לקראת ההמשך, כאשר יחד איתה מתחרות עוד 59 שחקניות גולף, אבל אחרי יום התחרויות הראשון היא מדורגת 48 עם ארבע חבטות מעל תקן המסלול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי