אירוע השנה? "מייוות'ר יילחם עם מקגרגור"

מקגרגור ומייוות'ר
מקגרגור ומייוות'ר | Gettyimages

ברשת פוקס ספורטס טוענים כי הרווח הכספי מהקרב גדול מידי מכדי לסרב

(גודל טקסט)

אחד האירועים המדוברים ביותר בשנים האחרונות הוא קרב החזרה של פלויד מייוות'ר שהצהיר לאחרונה כי "הסכומים שמציעים לי הם שערורייתיים, כנראה אחזור לזירה". כעת טוענים ברשת פוקס כי היריב הפוטנציאלי יהיה לוחם ה-UFC קונור מקגרגור.

 

"לפי הדיווחים שלי, הקרב הולך להתקיים", אמר קולין קוהרד, אחד העיתונאים המוערכים ברשת פוקס. "השינוי הגדול הגיע בשבוע שעבר. מישהו רמז לי שזה הולך לקרות, כבר הזמנו חדרים בלאס ווגאס".

 

 

"תמיד יש לנו עימותים גדולים, לקרב הזה יש פוטנציאל עצום", אמר קוהרד ביחס ליריבות הגדולה בין מחנה ה-MMA ומחנה האיגרוף. אגב, במידה והקרב יתקיים, הוא יהיה קרב איגרוף קלאסי, עם ככפות מלאות.

 

גולובקין. לא צפוי למשוך קהל רב (gettyimages)

 

היריב הגדול שנותר למתאגרף, שפרש בלתי מנוצח לאחר 49 קרבות, הוא גנדי גולובקין. עם זאת, הוא נמצא בקטגורית משקל גבוהה יותר (משקל בינוני) והוא לא צפוי למשוך את אותה כמות הצופים שיאפשרו לקרב בסדר גודל כזה להתקיים. במקביל, מקגרגור הוסר לאחרונה מאירוע UFC 200 ונמצא בויכוח כספי עם הארגון.

 

"יש את פוקס (מחזיקה בזכויות ל-UFC), את רשת CBS (המחזיקה ברשת שואוטיים המשדרת את הקרבות של מייוות'ר), יש לכם MMA, יש לכם איגרוף, את פלויד ואת קונור. זה הולך להכניס הרבה מאוד כסף להרבה מאוד אנשים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי