אצן המשוכות האגדי פליקס סאנצ'ס פורש

פליקס סאנצ'ס
פליקס סאנצ'ס | צילום: gettyimages

האתלט הדומיניקני הכריז בגיל 38 שלא יתחרה בריו: "החלטה שקשה לי לקבל"

(גודל טקסט)

פליקס סאנצ'ס, אחד האתלטים הגדולים בעולם, הודיע על פרישה בגיל 38. כל מי שציפה לראות אותו מתחרה גם במשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו נוכח לדעת שאצן המשוכות האגדי מהרפובליקה הדומיניקנית החליט לתלות את הנעליים. 

"אני מרגיש גאווה גדולה שייצגתי את המדינה שלי ומודה לאלוהים שנתן לי את הכוחות לקום מהנפילות ולהיות השארה עבור אחרים", אמר סאנצ'ס בהודעת הפרישה שלו, בה גילה שהוא מתכוון לעזור לאתלטים צעירים להגשים חלומות משלהם. 

"לא מזמן התאמנתי בלוס אנג'לס ואמר לעצמי: מה אני עושה כאן, אני כבר לא מרגיש את הרעב הדרוש בשביל זה", סיפר האצן. "היה לי מאוד קשה לקבל את ההחלטה, אני עדיין מתאמן ומצוי בכושר טוב". 


פליקס, הגיע עד כאן (gettyimages)

פליקס סאנצ'ס זכה במדליית הזהב באתונה 2004 בריצת 400 מטרים משוכות, סבל מדעיכה גדולה בשנים לאחר מכן וזרח מחדש בדרך חזרה לראש הפודיום במשחקים האולימפיים בלונדון 2012. כעת, כך גילה, הולדת בנו הראשון עזרה לו לקבל את ההחלטה לפרוש. 

סאנצ'ס נולד בניו יורק להורים מהרפובליקה הדומיניקנית והעניק לארצו את שתי הזכיות הראשונות שלה אי פעם באליפות העולם באתלטיקה (אדמונטון 2001, פאריס 2003) וכן את מדליית הזהב האולימפית הראשונה. בין 2001 ל-2004 הוא החזיק ברצף של 43 ניצחונות, נכנע לתקופה של פציעות וחדר ללב של כל חובב ספורט עם מבול של דמעות במהלך השמעת ההמנון בלונדון.


נשא גם הדגל (gettyimages)


שלט בתחום (gettyimages)


פליקס סאנצ'ס, עם הזהב באתונה (gettyimages)


יש לו מה לעשות גם בבית (gettyimages)


סאנצ'ס, בדרך למשוכה הבאה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי