בולדר: "מודה לכל מי שעזר לי, שמחתי לייצג את ישראל"

בולדר. מקום שביעי בקטגוריית עד 70 קג
בולדר. מקום שביעי בקטגוריית עד 70 קג |

שני הרשקו: "גאה בלינדה. הייתה לה פציעה חמורה, אבל היא נתנה את הכל"

(גודל טקסט)

לישראל הייתה אתמול פעם נוספת נציגות ברבע גמר באולם הג'ודו, אולם שלא כמו שגיא מוקי וירדן ג'רבי, לינדה בולדר נעצרה שם. בולדר סיימה את התחרות במשקל עד 70 ק"ג במקום השביעי הכללי. 

לאחר שגברה בקלות על יולנדה בוקאסה ממשלחת הפליטים בסיבוב הראשון, בולדר העפילה לרבע הגמר עם ניצחון מרשים על המדורגת מספר 6 בעולם, סיונג'יון קים מדרום קוריאה. אולם הפתיחה המוצלחת שלה לתחרות הסתיימה שם. סאלי קונווי הבריטית גברה עליה ברבע הגמר עם איפון קצת יותר מדקה לסיום ובולדר הודחה כבר בסיבוב הפותח של בית ניחומים, כשהפסידה לסגנית אלופת העולם, מריה ברנבאו הספרדיה, על חודו של עונש. 

בולדר, שהתחרתה בעבר עבור הולנד והחלה לייצג את ישראל ב-2015 לאחר נישואיה, סיכמה את הקרב האחרון: "אני מאוד מאוכזבת, לא הצלחתי לשלוט בקרב, היא תפסה לי את יד ימין החזקה שלי כל הקרב וזה היה קשה בשבילי". הג'ודאית הישראלית המשיכה: "לפני שלושה חודשים לא הייתי בכושר טוב ולא חשבתי שאגיע לכאן בכלל, בסופו של דבר הגעתי ונתתי את כל מה שאני יכולה. מאוד שמחתי לייצג את ישראל ואני אסירת תודה לכל מי שעזר לי".

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו אמר: "לינדה נתנה את החיים שלה על המזרן. זה קצת מאכזב, אבל אני מאוד גאה בה על הנחישות. היא מדהימה. הייתה לה פציעה חמורה מאוד שלפעמים מצריכה ניתוח וחזרה הרבה יותר ארוכה. בסיכומו של דבר היא הגיעה לפה כשהיא לא מדורגת וסיימה בשמינייה הראשונה, אני מאוד גאה בה. אני גאה בכולן, כולן נתנו את הכל".


בולדר. נתנה הכל, למרות הפציעה  (אסף קליגר)

בולדר הייתה הג'ודאית האחרונה מנבחרת הנשים של ישראל להיכנס למעגל התחרויות בריו. אורי ששון יחתום את ההופעה של הישראלים בתחרויות הג'ודו כשיתחרה ביום שישי בקטגוריית המשקל מעל ל-100 ק"ג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי