בולט: "רוצה לרדת מ-19 שניות ב-200 מטרים"

בולט
בולט | צילום: AFP

הפנומן הג'מייקני גם אישר שוב: "זאת בוודאות האולימפיאדה האחרונה שלי"

(גודל טקסט)

עם כל הכבוד למה שקרה עד כה במשחקים האולימפיים ולמה שעוד יקרה בימים הקרובים, רגע השיא יגיע רק בתחילת השבוע הבא, כאשר יוסיין בולט יעלה על המסלול וינסה לספק את השואו הקבוע.

הפנומן הג'מייקני, האלוף האולימפי ושיאן העולם בריצות ל-100 ו-200 מטרים, אוטוטו יחגוג יום הולדת 30 – גיל מבוגר יחסית לספרינטר – אבל זה לא הפריע לו לסמן יעד מרכזי לקראת ההופעה באצטדיון האולימפי בריו.

"אני רוצה לרדת את 19 השניות בריצה ל-200 מטרים. אני ממש, ממש, ממש רוצה את זה", סיפר בולט, אשר תוצאת השיא שלו היא 19.19. "זה יהיה קשה מאוד כי גם החמצתי שלושה שבועות של אימונים, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. זה היעד שלי".

בולט – לא רק הספרינטר הגדול אי פעם, אם כי גם אחד ממספקי השואו הגדולים שידעה האתלטיקה – גם הבהיר שוב, לצער כולם, כי הוא לא מתכוון להופיע בעוד 4 שנים בטוקיו. "זו תהיה האולימפיאדה האחרונה שלי, אני בטוח בזה".

"אני יודע שזו החלטה שלא הרבה יאהבו, אבל חשבתי על זה הרבה זמן וזה הרגע לעצור", הוסיף הג'מייקני. אגב, כשנשאל כיצד הוא מגדיר את עצמו יותר – כאתלט או כמבדר – השיב בולט כך: "אני בהחלט אוהב לבדר. זה חלק מהאישיות שלי וזו גם הסיבה שאוהבים אותי כל כך".


"אני בהחלט אוהב לבדר" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי