בולט: הייתי בהלם מהבוז לגאטלין, אך לא אכפת לי

לא מסתכל על היריב
לא מסתכל על היריב | צילום: אסף קליגר

האלוף חגג: "רציתי תוצאה מהירה יותר". בלייק: "הוא ועלי הגדולים מכולם"

(גודל טקסט)

הוא שוב עשה זאת. יוסיין בולט כבר נושק ל-30, אולי רחוק משיאו, ייתכן מאוד ואלו המשחקים האולימפיים האחרונים שלו אבל 9.81 שניות הספיקו לו לעוד זהב ב-100 מטרים.

 

האצן האגדי, שיאן העולם הגיע אחרי שלא ממש התחרה השנה אבל שוב השאיר אבק לכולם והוכיח שאין מי שיעצור אותו. נכון, זה היה הרבה פחות נוצץ מהשיא בבייג'ינג של ה-9.69 שניות, רחוק גם מלונדון שם קבע 9.63 שניות בריצה השניה בטיבה בהיסטוריה, אבל זה הפך לזהב אולימפי שלישי ב-100 מטרים.

 

 

יותר משעה לאחר סיום הריצה והעיתונאים התקשו לעזוב את האצטדיון האולימפי בריו. בולט לקח את הזמן כמיטב המסורת, התפנה לחגיגות עם המשפחה והחברים והקפיץ את ג'מייקה כולה.

 


הגיע מפוקס מטרה (אסף קליגר)

 

בולט עצמו התייחס לבוז שספג סגנו, ג'סטין גאטלין. האלוף האולימפי לשעבר שהשתקם אחרי השעיה בעקבות שימוש בחומרים אסורים ממשיך להיות דמות לא נערצת בקרב הקהל האולימפי שלא ממש מקבל את חזרתו לעניינים.

 

האלוף האולימפי הטרי ספק עקץ את יריבו המר: "זו פעם ראשונה שהקהל באמת הגיב בבוז כלפי רץ. זה היה שוק עבורי אבל לא ממש היה אכפת לי. אני כאן כדי לעשות את מה שצריך לעשות".

 

 

Jamaica Stand Up!!!
This for you my people

— Usain St. Leo Bolt (@usainbolt) August 15, 2016

 

"הרגשתי טוב בחצי, רציתי לעשות תוצאה יותר מהירה אבל הזמן של שעה ו-20 בין הריצות היה יותר מדי עבורי", סיכם האלוף האולימפי. בטוויטר הוא כמובן צייץ: "ג'מייקה תריעי. זה בשבילכם, אנשים שלי".

 

מי שהספיק להחמיא הוא חברו הקרוב, יוהאן בלייק שסיים מחוץ לפודיום במקום ה-4 ואמר: "בולט לצד מוחמד עלי הם הגדולים מכולם. זה לא היה אמור להיות הזמן שלי כנראה".

 

 

Usain Bolt breaks interview to congratulate Wayde van Niekerk on his 400m WR pic.twitter.com/Hq5hqzTG4B

— Andre Lowe (@AndreLoweJA) August 15, 2016

 

בולט עצמו היה מופתע ואף פירגן לשיאן האולימפי הטרי ב-400, ווייד ואן ניקרק מדרום אפריקה ואף בירך אותו על המסלול: "אמרתי לך. אני גאה בך", החמיא.

 

עוד טריפל מוזהב בהמשך?
האלוף הטרי ישוב למסלול במקצי המוקדמות למטרה הבאה שלו – 200 מטרים. כבר בשלישי אחה"צ ישוב בולט להתחרות. בלילה שבין רביעי לחמישי אם כמובן יעפיל, בולט יתחרה בחצי הגמר כאשר בלילה שבין חמישי לשישי ב-04:30 יתקיים הגמר.

 


התנועה המוכרת חזרה שוב (אסף קליגר)

 

בהמשך התחרויות ינסה בולט להשיג כמובן טריפל מוזהב כשיתחרה גם במקצה השליחים 100X4 בלילה שבין שישי לשבת ב-04:30.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי