בשל מצבו, פלה לא ייקח חלק בטקס הפתיחה

פלה
פלה | Gettyimages

כוכב העבר היה אמור להדליק את הלפיד: "רק אלוהים מעל הבריאות שלי"

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים בריו יפתחו הלילה בטקס נוצץ, אך עם תחושה חמצמה. פלה שהיה אמור להדליק את הלפיד האולימפי, הודיע כי ייעדר בשל מצבו הבריאותי.

"זו הייתה ההחלטה שלי, אינני במצב פיסי בשביל להשתתף", הודיע כוכב העבר. "בחיי היו לי שברים, ניתוחים, כאבים, אישפוזים, ניצחונות והפסדים, ותמיד כיבדתי את מעריציי, רק אלוהים חשוב יותר מהבריאות שלי".

כמיליארד צופים ברחבי העולם יצפו בטקס שצפוי לשבור את כל השיאים שהכרנו עד כה. הכוכבת הגדולה של האירוע הנוצץ תהיה כאמור דוגמנית העל ואשתו של טום בריידי, ג'יזל. 
 

לדברי המארגנים, זה יהיה הטקס הסקסי ביותר בכל הזמנים. דוגמנית העל תצעד אל תוך אצטדיון המראקנה על רקע צלילי ה"בוסה נובה". גדול כדורגלני ברזיל בכל הזמנים, פלה בן ה-75, לא יגיע כאמור לטקס הפתיחה בשל מצבו.

 


אבטחה כבדה בכל רחבי ריו (gettyimages)

 

האולימפיאדה ה-31 תיפתח בריו דה ז'נרו תחת אבטחה כבדה. יותר מ-85 אלף אנשי ביטחון הוצבו בעיר במטרה לבלום את האלימות המשתוללת בשכונות העוני שלה ועל רקע החשש מפני מתקפות טרור.

 

הכוחות כוללים שוטרים, חיילים ומאבטחים. לצדם הוצבו כ-3,000 כלי רכב שיסיירו באזור הכפר האולימפי וליד האולמות והאצטדיונים שבהם יערכו המשחקים והתחרויות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי