דוידוביץ' במקום ה-7: "בטוקיו יהיה יותר טוב"

דוידוביץ'. עשיתי יותר טעויות מאחרות
דוידוביץ'. עשיתי יותר טעויות מאחרות | צילום: אסף קליגר

הגולשת פספסה פודיום: "צריכה ללמוד לחיות עם זה, מחזיקה אצבעות לחנה"

(גודל טקסט)

מעיין דוידוביץ' הגיעה לשיוט המדליות שהיא יודעת שבמידה וסתיים את השיוט באחד משלושת המקומות הראשונים היא תעלה על הפודיום, אך למרות פתיחה חזקה של השיוט והרבה אופטימיות, היא סיימה רק במקום התשיעי בשיוט ובמקום השביעי הכללי.

 

דוידוביץ' הגיע למצוף הראשון במקום השלישי והיתה צמודה למובילות, אך איבדה זמן יקר כאשר היא נקלעה לרוחות חלשות. בדיוק באותו השלב המארגנים ביטלו את המצוף הרביעי בשל רוחות חלשות והישראלית התקשתה לסגור את הפער עד הסיום. אולי היא תוכל לתקן בטוקיו.

 

 

"אני מבואסת, אבל לוקחת את זה יחסית בקלות", אמרה בסיום. "הרוח פה מאוד הפכפכה ופשוט נתקעתי מאחור. ניסיתי להמר כי הבנתי שלא ניתן להיגרר אחריהן, אבל זה לא עזר. עשיתי יותר טעויות מאחרות וזאת המציאות, צריך ללמוד לחיות עם זה. נחזיק אצבעות לחנה"

 


דוידוביץ'. נתקעתי מאחור (אסף קליגר)

 

"רציתי לעזוב את ריו בצורה טובה יותר, מאוד התחברתי למקום, אבל הייתי עושה את הכל בדיוק אותו הדבר. מקום שביעי לא מספיק טוב, מקווה שבטוקיו אני אשתפר. אני מסוגלת לעשות יותר, מי שזכתה מבוגרת ממני בחמש שנים, אז זה אפשרי".

 

דוידוביץ'. "רציתי לעזוב את ריו בצורה טובה יותר" (אסף קליגר)

 

"זה שבוע נתון, פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה, אבל זה קמפיין ארוך ואני מרוצה בסך הכל. עדיין לא עיכלתי את ההפסד הזה, מאוד רציתי את זה ומאוד התכוננתי לזה ועכשיו צריך לחשוב על ההמשך".

 


דוידוביץ'. "מקום שביעי לא מספיק טוב" (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי