האלופה האולימפית אניס היל הודיעה על פרישה

אניס-היל
אניס-היל | צילום: gettyimages

ספורטאית הקרב-7 יורדת מהמסלול בגיל 30: "אני עוזבת בתקופה טובה"

(גודל טקסט)

ג'סיקה אניס-היל, אחת הספורטאיות המפורסמות והאהודות בבריטניה בפרט ובעולם האתלטיקה בכלל, הודיעה על פרישה. האלופה האולימפית לשעבר בקרב-7, כיום בת 30, הודיעה: "יש לי זכרונות מדהימים. מהתואר הראשון שלי באליפות העולם 2009 בברלין ועד ריו 2016, אני ברת מזל שהייתה לי קריירה כל כך מדהימה בספורט שאני אוהבת". 

אניס-היל זכתה בזהב האולימפי בלונדון 2012 ובמשחקי ריו בקיץ החולף סיימה עם מדליית הכסף. "זו אחת ההחלטות הקשות ביותר שקיבלתי", סיפרה האתלטית הבריטית, שזכתה לברכות ממגוון אנשי ספורט. "אבל אני יודעת שזה הזמן לפרוש. תמיד אמרתי שאני רוצה לעזוב את הספורט בתקופה טובה ואני יכולה לומר בכנות שאין לי חרטות". 

"אני רוצה להודות למשפחתי ולצוות הנפלא שהשקיע בי כל כך הרבה זמן ואיפשר לי להגשים את חלומותיי", המשיכה אניס-היל, שכבר כעת מכריזים עליה כאחת האתלטיות הגדולות ביותר בתולדות בריטניה. בקיץ האחרון היא פספסה ב-35 נקודות בלבד את הזהב האולימפי, בו זכתה נפיסאטו תיאם הבלגית. 

"ברכות על סיומה של קריירה מדהימה, מזל טוב על פרישתך", איחל גארי ליניקר, מלך שערי מונדיאל 1986 וכיום פרשן כדורגל מצליח. בהיעדרה, מי תהיה המלכה הבאה של בריטניה?


אניס-היל והזהב האולימפי (gettyimages)


כוכבת באיצטדיון האתלטיקה (gettyimages) 


מלכת בריטניה תולה את הנעליים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי