הוועד האולימפי מציג: להיות בת"א ולהרגיש בריו

חוויה בנמל תא
חוויה בנמל תא |

במהלך המשחקים האולימפיים יוקם בנמל מתחם אליו יועברו שידורים חיים מברזיל

(גודל טקסט)

הוועד האולימפי בישראל מזמין את הקהל הרחב ליהנות מהמשחקים האולימפיים בריו במתחם החוויה האולימפית של סמסונג בתל אביב שיפתח ב-6 באוגוסט בנמל תל אביב ויסתיים ב-21 באוגוסט עם טקס הנעילה של המשחקים האולימפיים בריו.

 

זוהי יוזמה ראשונה מסוגה של הוועד האולימפי בישראל לקיים ארוע פומבי רב משתתפים שמטרתו לחבר את הקהל הישראלי לערכים האולימפיים ולגאוות המשלחת הישראלית בריו. האירוע מתקיים בשיתוף עיריית תל אביב יפו, חברת אתרים ונמל תל-אביב.

 

 

מידי יום החל מהשעה 18:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה יוכלו המבקרים לצפות יחד בשידורים ישירים מריו, על גבי מסכי FULL HD  ענקיים שיוצבו בחלקו הצפוני של הנמל, ולעקוב, ליהנות, להתרגש ולתמוך בספורטאים הישראלים בריו.

 

בשטח הנמל יפוזרו דמויות ענק של הספורטאים האולימפיים של ישראל, זמן טוב להכיר אותם ולבצע 'סלפי' אולימפי.

 

בחוויה האולימפית בת"א יתקיימו מידי ערב מספר פעמים תהלוכות קרנבל ברזילאי, יהיו מתחמי התנסות אקטיבית בריצה ל-100 מטרים בניסיונות להתמודד עם השיאים האולימפיים. מערכת ממוחשבת תמדוד את זמן הריצה ומהירות הריצה ותכריז בסיום על המנצחים.

 

במהלך ימי האירועים יתקיימו על הבמה המרכזית הופעות חיות: ב-7.8.16 היהודים, ב-9.8.16 מופע הארנבות של ד"ר קספר, ב-16.8.16 אליעד וב-18.8.16 אתניקס.

 

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אמר: " אנחנו מזמינים את הקהל הישראלי לחוות את אירועי המשחקים האולימפיים בריו ולהתרגש מהחיבור הבלתי אמצעי לספורטאי המשלחת הישראלית. פסטיבל החוויה האולימפית בת"א הוא חלק ממהלך ערכי-חינוכי שמוביל הוועד האולימפי בישראל להעצמת ערכי הליבה של התנועה האולימפית ויש לנו כוונה להפוך את האירוע למסורת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי