המאבק הוכרע: צוברי גבר על משיח וייצג את ישראל בריו 2016

יזכה לעוד הזדמנות למדליה. צוברי
יזכה לעוד הזדמנות למדליה. צוברי |

המדליסט האולימפי סיים במקום התשיעי במיורקה ועלה לשיוט המכריע. גם דוידוביץ', גיל כהן ונינה אמיר הבטיחו מקום בקיץ הגדול

(גודל טקסט)

סופי, חתום ונעול: מאבק ארוך ומייגע של ארבע שנים בין שחר צוברי ונמרוד משיח הגיע לסיומו עם ניצחון של שחר צוברי, שייצג את מדינת ישראל ואת הוועד האולימפי במשחקים האולמיפיים בריו בקיץ הקרוב.

 

ההכרעה הגיעה ביום השיוטים הרגיל האחרון בגביע הנסיכה במיורקה. שחר צוברי סיים במקום ה-14, שהקנה לו את המקום התשיעי הכללי, בעוד נמרוד משיח סיים במקום ה-25, שהציב אותו במקום ה-11 הכללי. עקב תנאי מזג האוויר, התקיים שיוט אחד בלבד, והמיקומים הכלליים הם הסופיים. עשרת השייטים המוליכים, ביניהם צוברי, העפילו לשיוט המדליות, כאשר לצוברי כבר לא תהיה סיבה ממשית להתאמץ בשיוט זה, לאחר שהשיג את מטרתו.

 

 

גם מעין דוידוביץ' הבטיחה את מקומה בריו, לאחר שסיימה במקום השביעי בשיוט האחרון בדגם RSX נשים, שגם הציב אותה במקום השביעי הכללי, מה שהעניק לה מקום בשיוט המדליות. את השיוט עצמו ניצחה הדר הלר, אולם היא סיימה רק במקום ה-37 הכללי ולא הגיעה לשיוט הסופי. גם שובל רביצקי רשמה שיוט מוצלח אותו סיימה במקום החמישי, שהעניק לה את המקום ה-50 הכללי. נוי דריהן סיימה 20, שגם העניק לה את המקום ה-20 הכללי.

 

גם שייטות ה-470 גיל כהן ונינה אמיר הבטיחו את מקומן בריו, לאחר שסיימו את צמד השיוטים במקומות 11 ו-23, שהעניק להן את המקום התשיעי הכללי, השתתפות בשיוט המדליות אך יותר חשוב מכך כאמור לקיחת חלק במשחקים האולמייפים בריו. אייל לוין ודן פרויליך, שמתחרים גם הם בדגם 470 וכבר הבטיחו את מקומם בריו, סיימו את שיוטי היום במקומות 2 ו-25 וסיימו את התחרות במקום ה-25.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי