הספורטאי ה-46: איגור אולשנצקי יהיה בריו

אולשנצקי. יהיה בברזיל
אולשנצקי. יהיה בברזיל | צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

רשמי: בוועד האולימפי אישרו את יציאת המשקולן. דלילה חטואל לא תהיה בריו

(גודל טקסט)

הנהלת הוועד האולימפי בישראל אישרה הערב (ראשון) בישיבתה האחרונה שלפני המשחקים האולימפיים, את המלצת מנהלת הספורט ההישגי לצרף את המשקולן איגור אולשנצקי למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בריו.

 

אולשנצקי (משקל 105+ ק"ג) יצטרף למשלחת ישראל לריו לאחר שהאיגוד קיבל כרטיס כניסה למשחקים בעקבות פסילתן של נבחרות רוסיה, בלרוס וקזחסטאן. המשקולן הוא חבר הסגל האולימפי של ישראל מאז 2014 קבע את הקריטריון הישראלי באפריל 2016 כשדורג במקום ה-12 באליפות אירופה .הוא עמד במבחן הוכחת יכולת השבוע ועבר בדיקה לאי שימוש בחומרים אסורים.

 

 

כמו כן, בין ששת הספורטאים שנדרשו להוכחת יכולת במהלך 2016 היחידה שטרם עשתה זאת היא מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון הנדרשת להשיג תוצאה של 60 מטרים. הנהלת הוועד האולימפי בישראל קיבלה את המלצת מנהלת הספורט ההישגי לאפשר לדורוז'ון להשיג את הנדרש עד ל-18.7.2016, ומקווה שהיא אכן תעמוד ביעד המקצועי.

 

חטואל. "אין לבצע שינויים כלשהם אחרי מעשה" (הוועד האולימפי בישראל)

 

בנוסף, קיימה ההנהלה דיון מעמיק בעניינה של הסייפת לידי חתואל, בסיומו אישרה  את המלצת מנהלת הספורט ההישגי לפיה דלילה חתואל לא תיכלל במשלחת ישראל לריו, בשל מיקומה הנמוך בדירוג העולמי ולאור אי עמידתה בדרישות כפי שפורסמו מראש.

 

בוועד האולימפי אמרו לאחר ההחלטה: " חברי מנהלת הספורט ההישגי החליטו לדבוק בכללים  ולשמור על עקרונות האחידות בדרישות מכלל ספורטאי הסגל האולימפי ושאין לבצע שינויים כלשהם אחרי מעשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי