הפנים לשיוט המדליות: דוידוביץ' התקרבה לזהב

תצליח להתקדם? דוידוביץ'
תצליח להתקדם? דוידוביץ' | צילום: gettyimages

הגולשת מדורגת במקום השישי ועשויה לזכות במדליה בראשון. צוברי נפרד

(גודל טקסט)

מעיין דוידוביץ' רחוקה שיוט מוצלח אחד ממדליה. גולשת הרוח מדורגת במקום השישי בתום 12 שיוטים והיא מרחק חמש נקודות מהפסגה.

בניגוד להצלחה של דוידוביץ', זוכה מדליית הארד מבייג'ין, שחר צוברי, לא הצליח להתברג בין עשרת השייטים שיתחרו על מדליה וסיים את דרכו מוקדם מהצפוי.

בשיוט העשירי והראשון של היום, מעיין דוידוביץ' סיימה במקום החמישי ובכך הצליחה לצמצם מעט את הפער משלוש המובילות ושיפור גדול עוד יותר עשתה בשני השיוטים הבאים.

דוידוביץ' הצליחה לסיים במקום השני בשיוטים ה-11 וה-12, שני השיוטים האחרונים כאמור לפני שיוט המדליות ביום ראשון בערב, ואמנם ירדה למקום השישי – אך בכללי הפחיתה את הפער מהפסגה עד לחמש נקודות הפרש מהפסגה.

דוידוביץ'. שיוט מוצלח עשוי להספיק למדליה (AFP)

לעומת זאת, שחר צוברי סיים את השיוט העשרי במקום ה-17, את השיוט שלאחר מכן במקום ה-21 ולמרות הצלחה בשיוט ה-12 והאחרון אותו סיים במקום הרביעי, הוא נותר מחוץ לשיוט המדליות וסיים את התחרות בריו במקום ה-17.

צמד השייטים במפרשיות מדגם 470 אייל לוין ודן פרויליך סיימו את השיוט החמישי במקום ה-21 והדרדרו למקום ה-18 בכללי, אחרי שביום הראשון של התחרות דורגו במקום העשירי ואתמול במקום ה-14. גיל כהן ונינה אמיר, שגם כן מתחרות בדגם 470, סיימו את השיוט החמישי במקום ה-17 וירדו מקום אחד מטה, מדורגות 18.

שחיה

שתי הנציגות האחרונות במשלחת הישראלית בשחיה סיימו גם הן את דרכן כבר בשלב המוקדמות ב-50 מטר חופשי. זוהר שיקלר שקפצה למים במשחה השמיני הצליחה לסיים במקום השלישי והמכובד, אבל עשתה זאת ב-25.38 שניות מה ששם אותה במקום ה-33. במשחה אחריה עלתה אנדראה מורז, שסיימה בזמן חלש של25.41 שניות מה שדירג אותה במקום ה-35 בלבד.

קליעה

היום של המשלחת נפתח עם סרגיי ריכטר, שלא העפיל לגמר הירי בשכיבה מ-50 מטרים וסיים את דרכו במשחקים. ריכטר שפספס גם את הגמר בירי באקדח אוויר מעשרה מטרים, המקצה החזק שלו, פתח עם שני מקבצים חלשים שהורידו אותו בדירוג. במקבץ השלישי הוא הרשים עם 105.6 נקודות וגם בשני המקבצים העוקבים היה לא רע, אבל סיים בסופו של דבר עם 622.6 נקודות בלבד מה שלא הספיק לו לגמר.


ריכטר. לא מספיק לגמר (gettyimages)

אתלטיקה

תחרויות האתלטיקה ייצאו לדרך כבר בלילה שבין שישי לשבת, כשדונלד סנפורד הישראלי יתחרה ביום הפתיחה במוקדמות הריצה ל-400 מטרים. שלושת הראשונים בכל מקצה ושלושת הרצים המהירים ביותר מלבדם יעלו לחצי הגמר, שיתקיים למחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי