השבת שהייתה: זלאטן, טרבל לבולט וקלופ נפל

זלאטן
זלאטן | צילום: gettyimages

שומרים שבת? אז הנה מה שפספסתם לפני צאת הכוכבים. וגם ארה"ב בגמר

(גודל טקסט)

שבוע טוב, שבת עמוסה באירועי ספורט יצאה לה. יוסיין בולט השלים טרבל מוזהב על המסלול, נבחרת הכדורסל של ארצות הברית טיפסה לגמר, זלאטן איברהימוביץ' כבש את אולד טראפורד וליברפול חזרה להיות… ליברפול. 

השואו של זלאטן 

פול פוגבה ערך בכורה, ז'וזה מוריניו אירח לראשונה בליגה באולד טראפורד ואפילו שניהם נשארו בצל. של הענק השבדי, כמובן. זלאטן איברהימוביץ' הבקיע בנגיחה אדירה (36) והשלים צמד אישי ראשון בפרמייר-ליג עם פנדל מוצלח בדקה ה-52. שלושה שערים בשני מחזורים, לא סתם הביאו אותו. 


זלאטן, כבש את אולד טראפורד (gettyimages)

שווה זהב 

יוסיין בולט השלים מדליית זהב שלישית במהדורה שלישית ברציפות של המשחקים האולימפיים. הוא עשה זאת בבייג'ין, חזר על כך בלונדון ועכשיו השלים את המשימה בריו. שלושת האצנים הראשונים של ג'מייקה לא הרשימו, אבל הפנומן לחץ על הדוושה ולקח את הנבחרת לראש הפודיום. כמה נתגעגע אליו. אגב, רביעיית השליחים של ארה"ב נפסלה. 


בולט, אגדה שהייתה באמת (gettyimages)

טלטלה באנגליה 

אחרי שמנצ'סטר סיטי טיילה ל-1:4 על סטוק עם צמדים של אגוארו ונוליטו, ליברפול חזרה להיראות כמו עצמה. הבחורים של יורגן קלופ, שניצחו את ארסנל במחזור הפתיחה, חטפו 2:0 מביך מברנלי. צ'לסי נחלצה מפיגור ל-1:2 על ווטפורד וטוטנהאם ניצחה בקושי 0:1 את קריסטל פאלאס. 


סטארידג', ליברפול נפלה (gettyimages)

ארה"ב בגמר 

פאו גאסול שוב הראה שהוא שחקן גדול, אבל היכולות ההגנתיות של ארצות הברית סידרו לה 76:82 על ספרד ועליה לגמר האולימפי. היריבה על הזהב תהיה סרביה, שניצחה 61:87 את אוסטרליה. 

הליגה חזרה 

ליגת העל יצאה לדרך עם 1:1 בין בני יהודה לסכנין. העונה בספרד נפתחה עוד בערב שבת עם 1:1 בין מלאגה לאוסאסונה. באיירן מינכן ניצחה 0:5 בגביע וגם הליגה באיטליה כבר עלתה על המסלול.

המשך שבוע טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי