ויגדורצ'יק זזה מתפקידה, אברבוך מונה למלווה

|

המאמנת לא תעבוד עם המתעמלות האמנותיות. ומי לא הצליחה להתאפק?

(גודל טקסט)

איגוד ההתעמלות קיים מסיבת עיתונאים שבה הוצג המתווה שיאפשר את המשך פעילותה של נבחרת ההתעמלות האמנותית בצל פרשת הבעיטה של המאמנת אירה ויגדורצ'יק. את הפתרון הציגה הוועדה הציבורית שהוקמה בסוף השבוע כדי לדון באירועים, בראשותה של השופטת בדימוס נילי ארד.

 

המשמעות הראשונית של הדברים היא שאירה ויגדורצ'יק הורחקה מעבודה ישירה עם המתעמלות הצעירות וממונה על בניית תכניות האימון ופיקוח. את הקשר הישיר עם בנות הנבחרת ינהלו שלוש מאמנות, כאשר הקופץ במוט אלכס אברבוך מונה למלווה מטעם הוועדה שיפקח על הפעילות.

 

נשיאת הוועדה, השופטת ארד, אמרה: "מאז קיבלנו את המינוי בסוף השבוע, ישבנו עם מתעמלות הנבחרת ועם ההורים שלהן. הם היו בפחד, חשש ובתחושות קשות. הבטחנו להן ולהורים ולמאמנת הראשית שנעזור להם להגיע לפתרון של שלום. באנו לסייע להן לעשות מעשה לתפארת מדינת ישראל. אחרי שזכינו לשיתוף פעולה עם כל הגורמים, התחלנו לראיין כל אחת מהמתעמלות, את ההורים שלהן ואת המאמנות".

 


אירה ויגדורצ'יק, הרחקה בפועל (דני מרון)

 

ארד הוסיפה: "הגענו למסקנה על המשך הפעילות המשותפת כמפורט: הנבחרת תמשיך באימונים האינטנסיביים כפי שיקבעו על ידי המאמנת הראשית אירה ויגדורצ'יק. באופן אישי או פיזי. המאמנות שיעבדו עם המתעמלות הן אלה סמופלוב, רעיה אירגו ואיילת זוסמן, הכל לפי צרכי האימון של המאמנת אירה ויגדורצ'יק. חבר הוועדה, אלכס אברבוך, יצטרף לנבחרת הקבוצתית כמלווה מטעם הוועדה באימונים ובתחרויות. הוא ישמש כידה הארוכה הטובה של הוועדה".

 

יו"ר איגוד ההתעמלות אופיר פז-פינס הודיע במסיבת העיתונאים כי ההמלצות אושרו פה אחד על ידי איגוד ההתעמלות והסביר שיידע בפרטים גם את שרת הספורט ח"כ מירי רגב. 

 


אלכס אברבוך, מימין. יהיה המבוגר האחראי (דני מרון)

 

הפרשה התפוצצה ביום ראשון בשבוע שעבר כאשר אירה ויגדורצ'יק הואשמה שבעטה לכאורה במתעמלת יקטרינה לבינה. כעת צפויות המתעמלות לצאת לתחרות גביע העולם בבאקו, להכנה אחרונה לפני המשחקים האולימפיים שייערכו בריו. 

 

בלשכת שרת התרבות והספורט לא הצליחו להתאפק וכארבעים דקות לפני מסיבת העיתונאים שחררו את ההודעה הבאה: "שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב מברכת את הוועדה בראשות השופטת בדימוס נילי ארד, ומאמינה שהמתווה שגיבשו אכן יאפשר לנבחרת להתרכז בתחרות הקרובה בבאקו ובעיקר בתחרות במשחקים האולימפיים בריו. בפגישה שהתקיימה עדכן יו"ר האיגוד אופיר פינס את השרה בעבודת הוועדה. לאור המתווה שגובש מבקשת השרה להודות ליו"ר האיגוד, לצוות המאמנות ולהביע הערכה להורים ובעיקר לחזק את המתעמלות. עם ישראל כולו מאחוריהן".

 


אלה סמופלוב, היא תעבוד בצמוד עם המתעמלות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי