זליקוביץ' קבעה 6.40 מ' ברוחק, השיא לא יוכר?

זליקוביץ על הפודיום. יש למה לצפות
זליקוביץ על הפודיום. יש למה לצפות |

התוצאה בספק בגלל בעיות עם מד הרוח. לנסקי פספסה את הקריטריון לריו 2016

(גודל טקסט)

תחרות ישראל ג'אמפ, שהבטיחה רבות הסתיימה רק עם שיאה האישי של אלופת ישראל בקפיצה לרוחק, יפעת זליקוביץ', שקבעה 6.40 מטר, אך עדיין לא ברור אם התוצאה תאושר רשמית בשל העובדה שנתגלו במד הרוח. ההחלטה הסופית תתקבל בימים הקרובים. אלופת ישראל בקרב 7, ג'ומעאן ג'וברן, סיימה שניה עם שיא אישי של 5.84 מטר.

 

הציפיה הגדולה ביותר הייתה בריצת ה-200 מטר, בה קיוותה אולגה לנסקי לקבוע את הקריטריון האולימפי (23.20 שניות). לשם כך היא הסתייעה בויקטוריה זיאבקינה מקזחסטן ששיאה האישי עומד על 22.77 שניות. הקזחית עשתה את שלה ונתנה ללנסקי הזמנות מצוינת לרדוף אחריה, אך היא חצתה את קו הגמר רק לאחר 23.58 שניות. זיאבקינה עצמה קבעה 23.07 שניות ושיפרה ב-17 מאיות את השיא הישראלי הבינלאומי שהוחזק מ-1992 ע"י חימנה רסטרפו מקולומביה.

 

 

קופץ המוט לב סקוריש, שעשה בשבת קפיצת מדרגה משמעותית כשעבר 5.41 מטר, התקשה מאוד בגובה של 5.01, אאותו עבר רק בניסיון השלישי, אך בהמשך הצליח להשוות את שיאו האישי בניסיון הראשון. הוא פסל בהמשך בניסיון לעבור גובה של 5.55 מטר.

 

 

מיננקו. עדיין לא חזרה לכושר (סתיו איפרגן)

 

חנה קנייזייבה-מיננקו שיפרה אמנם את תוצאת השנה שלה כשקבעה 13.56 מטר (הרצה קצרה), אך היא עדיין לא קרובה ליכולת אותה היא צריכה להציג במשחקים האולימפיים.

 

רביעיית קופצות איכותיות משכו את תחרות הקפיצה לגובה לרמה גבוהה, בסיומה ניצחה מעין שחף בתוצאה 1.85.תוצאה זהה השיגו גם אלאונורה אומורגי האיטלקיה שסיימה שנייה ואנה הארודסקאיה הבלארוסית שסיימה שלישית. אנה פאו מאיטליה סיימה רביעית עם 1.81 מטר. דניאל פרנקל שעדיין מתאוששת מפציעה עברה גובה של 1.66 מטר, אך פסלה שלוש פעמים ב-1.71 מטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי