חגיגה ארגנטינאית: דל פוטרו בגמר, נוצ'יוני פירק את ברזיל

ועכשיו
ועכשיו | צילום: Gettyimages, AFP

הטניסאי גבר על נדאל אחרי דרמה, 37 לפורוורד ב-107:111 של האלביסלסטה

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים אולי מתקיימים בריו, אבל ה-13 באוגוסט שייך ליריבה הגדולה מהצד השני של הגבול – ארגנטינה, שהשיגה שני ניצחונות משמעותיים.

 

ההישג החשוב יותר הוא הניצחון של חואן מרטין דל פוטרו על רפאל נדאל (7:5, 4:6, 6:7) בחצי גמר המשחקים, והוא הבטיח את מקומו בגמר מול האלוף המכהן אנדי מארי שהביס בקלות את קי נישיקורי היפני (1:6, 4:6).

 

 

עבור דל פוטרו מדובר בניצחון מיוחד. הטניסאי הגבוה סבל מכל כך הרבה פציעות בשנים האחרונות שמנעו מהקריירה שלו להתפתח, וכעת הוא יכול לנסות לזכות בזהב האולימפי ארבע שנים אחרי שהסתפק בארד, לאחר שהפסיד לרוג'ר פדרר בחצי גמר לונדון 2012 בסיום מערכה אחרונה עצומה (17:19).

 

מותש מהקרב. דל פוטרו (AFP)

 

אושר אמיתי. דל פוטרו (AFP)

 

במקביל למפגש הענקים בטניס, נבחרת הכדורסל (גברים) התמודדה מול ברזיל במסגרת שלב הבתים. מעבר ליריבות הענקית בין שתי המדינות השכנות, יש להן גם שחקנים מצוינים שנזקקו ל-50 דקות (שתי הארכות) כדי להגיע להכרעה (107:111).

 

אנדרס נוצ'יוני בן ה-36 הוביל את האלביסלסטה עם 37 נקודות (8/12 ל-3) כולל כמה סלים קריטיים ברגעי ההכרעה, בלא פחות מ-47.5 דקות. הגארד פאקונדו קמפאסו הוסיף 33. ננה הוביל את הסלסאו עם 24 נקודות, אקס מכבי ת"א אלכס גרסיה הוסיף 14.

 

ערב אדיר. נוצ'יוני (GettyImages)

 

הארגנטינאים חוגגים אחרי המותחן (GettyImages)

 

אז כמעט באותו זמן הצליחו ספורטאים מארגנטינה להכניע את ארץ המולדת (ספרד) ואת היריבה הגדולה (ברזיל). נבחרת הכדורסל עולה למאזן 1:3 כשמקומה בשלב הנוק-אאוט נראה מובטח, ובלילה שבין שני לשלישי היא תסיים את השלב המוקדם מול… ספרד. איך לא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי