טריאתלון: רון דרמון סיים במקום ה-26

הישג נאה. דרמון
הישג נאה. דרמון | צילום: gettyimages

הישראלי חצה את הקו אחרי שעה ו-48 דקות: "זה היה יום טוב מאוד לטריאתלון שלנו"

(גודל טקסט)

רון דרמון, הטריאתלט הישראלי הצעיר, הפך לראשון אי פעם שמייצג את המדינה בענף זה במשחקים האולימפיים. הוא העפיל לריו 2016 מהמקום ה-55 בין 56 משתתפים, ובתחרות במשחקים הוא התעלה על עצמו וסיפק הופעה מעודדת מבחינת המשלחת הישראלית.

דרמון בן ה-23 סיים במקום ה-26 הכללי אחרי שחצה את קו הסיום לאחר 1:48:41 שעות. טריאתלון, כזכור, כולל קילומטר וחצי של שחייה, כ-38 קילומטרים של רכיבה על אופניים ועשרה קילומטרים של ריצה. בסך הכל מדובר בהופעה מכובדת מאוד של האתלט הישראלי.

"אני עדיין מעכל את ההישג. זה היה קשה. עיקר הדאגה שלי הייתה מהירידה בזמן הרכיבה על האופניים. הייתה ירידה מאוד חדה, חלק מהחבר'ה לא לקחו את הסיבובים כמו שצריך, אז כל מה שחשבתי זה להגיע בקדמת הדבוקה וגם לאכול ולשתות כדי לשמור על עצמי ולבנות את הקצב בריצה", סיכם דרמון והוסיף: "אני מרוצה ממה שהיה כאן. חברי הוועד האולימפי כבר הביאו לי חיבוק. אני הבאתי למאמן שלי חיבוק. זה היה יום טוב מאוד לטריאתלון הישראלי".

דני אורן, חבר ביחידה לספורט הישגי, פירגן: "עקבנו אחריו מהשחייה לאופניים ועד לריצה. הוא שמר על הזמן והיה מאוד מפוקס. הוא עבר לידנו כמה פעמים ולא שמע אותנו, סימן שהוא היה מרוכז בתחרות. המיקום שלו מדהים, מעל הציפיות. תמיד שזה מעל הציפיות אנחנו שמחים. אנחנו שמחים שאנחנו טועים. רון נתן הופעה יפה. רון הוא ספורטאי שבא להתחרות באולימפאידה ועשה את זה בגדול".

עם כל הכבוד לדרמון, את ההצגה גנבו האחים הבריטים לבית בראונלי. אליסטר, האלוף האולימפי מלונדון, שמר על תארו כאשר חצה את הקו הראשון אחרי 1:45:01. שש שניות אחריו הגיע אחיו ג'ונתן, שזכה במדליית הכסף. את מדליית הארד קטף הנרי שומן הדרום אפריקני.


גנבו את ההצגה. האחים לבית בראונלי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי