יש עתיד: שלוש מדליות לג'ודו הישראלי בזאגרב

הרשקו ומינצקר. מדליה ראשונה
הרשקו ומינצקר. מדליה ראשונה |

כסף לנועה מינצקר (48 ק"ג) ולברוך שמיאלוב, ארד לטל פליקר (66 ק"ג)

(גודל טקסט)

חודש וחצי אחרי ההצלחה במשחקים האולימפיים בריו, ענף הג'ודו ממשיך לספק מדליות. תחילה הייתה זו נועה מינצקר שזכתה במדליית כסף בתחרות הגרנד פרי בזאגרב (עד 48 ק"ג), בהמשך ברוך שמאילוב וטל פליקר (עדד 66 ק"ג) זכו במדליות כסף וארד, בהתאמה.

בדרכה לגמר, מינצקר גברה על יריבות מרומניה, קרואטיה ופולין אך בגמר נכנעה לניקוליץ' הסרבית. "זו מדליה ראשונה שלי בגרנד פרי", אמר מינצקר בסיום, "אני מרוצה מאוד מהתוצאה ומאוכזבת מעט מקרב הגמר. המדליה הזו תיתן לי מוטיבציה רבה בהמשך הדרך. תודה לכל צוות האימון והצוות המקצועי".

 

 

"זו מדליה ראשונה וחשובה מאוד של נועה מינצקר", הוסיף מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו, "אני שמח שספורטאית נוספת נכנסת למעגל הזוכות בסבב התחרויות היוקרתי בסבב העולמי. זו התחלה מעודדת לקראת הקמפיין לטוקיו 2020".

 

דרבי ישראלי ושתי מדליות

 

בהמשך, כאמור, בקטגוריה של עד 66 ק"ג גברים הושגו שתי מדליות, וזאת אחרי שגם היה דרבי ישראלי.

 

שמיאלוב ניצח בסיבוב השני יריב מרומניה, לפני שפגש לדרבי ישראלי את פליקר ברבע הגמר. לאחר קרב צמוד שמאילוב ניצח, גבר על יריב רוסי בחצי הגמר ובגמר נוצח על ידי יריב מסלובניה.

פליקר פתח את הערב עם ניצחון על יריב ספרדי בוואזרי. לאחר מכן הוא נוצח כאמור מול שמאילוב, אבל בבית הניחומים ניצח יריב רוסי ובקרב על הארד גבר על יריב מולדובי.

"נבחרת ישראל בגברים ממשיכה את הדרך", אמר מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה, "וכבר בטורניר הראשון הספורטאים עומדים על הפודיום ומתחילים את המירוץ לאולימפיאדת טוקיו. מדובר בנקודות חשובות לדירוג העולמי של הספורטאים ואני גאה בהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי