לא הפעם: מוקי פספס זכיה במדליית הארד בריו

שגיא מוקי
שגיא מוקי | אסף קליגר

הג'ודאי החזיר את הכבוד למשלחת, אך הפסיד בקרב על הפודיום לשדטשווילי

(גודל טקסט)

לאחר אכזבות בשני הימים הראשונים, שגיא מוקי הצליח להחזיר את הכבוד הישראלי, לאחר שעלה לקרב על מדלית הארד במשקל של עד 73 ק"ג, אך בסופו של יום נותר מחוץ לפודיום לאחר הפסד ללאשה שדטשווילי הגיאורגי.

 

מוקי התחיל טוב מאוד את התחרות, כאשר כבר בקרב הראשון שלו מול רוק דראסיץ' הסלובני ניצח באיפון. הישראלי התחיל לא טוב את הקרב ואף ספג שני עונשים על פסיביות, אך ניצל את ההזדמנות שניתנה לו והטיל את יריבו וזכה בניצחון.

 

הוא המשיך לקרב מול הגרמני איגור וודקה ולאחר שתי דקות ראשונות של גישושים החל לתקוף. לאחר מספר ניסיונות הצליח להשיג וואזרי עליו שמר עד הסיום.

 

מוקי. הבטיח התמודדות על מדליה (אסף קליגר)

 

ברבע הגמר הוא פגש את האמריקני ניקולאס דילפופולו המפתיע והתקשה מאוד בפתיחה. מוקי התקשה לפרוץ את ההגנה של דילפופולו והיה בפיגור של עונשים, אך הצליח להתאושש, להטיל את יריבו ולזכות בכרטיס לחצי הגמר.

 

בחצי הגמר פגש את האזרי רוסטאם ארוג'וב, שהציב מכשול קשה יותר. האזרי הציג קרב טקטי מצוין והשפוט העניק למוקי שלושה עונשים מוקדמים מה שאילץ אותו לתקוף לאורך כל הקרב. היריב שלו ניצל את זה, השיג יוקו וסיים עם הניצחון.  מוקי הגיע נחוש לקרב האחרון של היום, אך נכנע להטלה של הגיאורגי שזיכתה אותו באיפון, ונותר רק עם המחמאות.


מוקי. אולי בפעם הבאה (אסף קליגר)

 

בתוך כך, יש לזכור כי למרות הדירוג הגבוה של מוקי בתחרות (3) הוא נפצע לפני חודש בגבו וקיבל בבוקר התחרות זריקת אפידורל על במטרה שיוכל לעלות להתחרות. אולי בטוקיו 2020 הוא יצליח יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי