ליאוניד קאופמן: מטרת העל בריו – גמר אולימפי

השחיינים שייצאו לריו
השחיינים שייצאו לריו |

מאמן הנבחרת דיבר במסיבת עיתונאים לקראת אליפות ישראל

(גודל טקסט)

"הצלחה מבחינתי באולימפיאדה תהיה שהשחיינים יקפצו למים בבמה הכי חשובה, ויעשו שיא אישי. לא חשוב אם זה יעלה אותם שלב או לא, ברגע שהם יעשו את זה, הם עשו את שלהם מבחינתי. ברור שמטרת העל היא גמר אולימפי". כך אמר הערב (שני) מאמן נבחרת ישראל בשחייה, ליאוניד קאופמן, במסיבת עיתונאים לקראת אליפות ישראל בשחייה.

 

מסיבת העיתונאים נערכה בביתם של אילן ואיריס בן דרור, מבעלי מותג בגדי הים ספידו. השחיינים האולימפיים גל נבו, יעקב טומרקין ועמית עברי שישתתפו באולימפיאדת ריו אומצו על ידי החברה.

 

 

יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון, קרא לקהל הרחב להגיע לאליפות ישראל שתיערך בין ה-14 ל-18 ביולי במכון וינגייט. האליפות תהווה למעשה את ההכנה האחרונה לריו.

 

דוידסון גם סיפר על קמפיין חדש אותו משיק איגוד השחייה בשיתוף ספידו וארגון "בטרם", לבטיחות הילדים, במהלכו יירתם האיגוד להעלאת המודעות למניעת טביעת ילדים בקיץ. הוא דיבר על חשיבות לימודי השחייה מגיל צעיר ביותר.

 

וסימולציות, ועל משוב מעמיק משחיינים, מאמנים ומומחי שחייה מכל רחבי העולם.

 

עו"ד גלית גלעד, סמנכ"לית "בטרם", בירכה על שיתוף הפעולה עם איגוד השחייה וציינה כי רק השנה 29 ילדים טבעו, מתוכם תשעה שמתו, וכי הבעיה הכי חמורה היא חוסר תשומת הלב. "אפשר לעצור את זה באמצעים פשוטים וזולים". אמרה גלעד.

 

רון בולוטין, שיעמוד בראש המשלחת של הנבחרת הפראלימפית לברזיל, הציג את שחייני המשלחת והודה למשפחת בן דרור, שמאמצת ומלבישה את המשלחת כולה למשחקים האולימפיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי