לילה של סנסציות: ברזיל שוב נתקעה, ג'וקוביץ' עף

ברזיל לא מצליחה להתרומם
ברזיל לא מצליחה להתרומם | צילום: gettyimages

0:0 עם עיראק לניימאר ושות'. המדורג 1 בעולם נכנע לדל פוטרו בסיבוב הראשון ובכה

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל בכדורגל שוב מפשלת, נובאק ג'וקוביץ' מסיים את דרכו כבר אחרי משחק אחד, ופאו גאסול נחסם עם הבאזר ומפסיד עם ספרד. כן, זה היה לילה מפתיע מאוד במשחקים האולימפיים בריו.

כדורגל

ניימאר, גבריאל ז'סוס וגבריאל "גביגול" ברבוסה שוב פתחו בחלק הקדמי של מארחת הטורניר והפייבוריטית לזהב האולימפי, אבל שוב הם לא הצליחו למצוא את הרשת, כאשר הפעם מי שמתסכלת אותם היא עיראק הצנועה.

לברזיל שתי נקודות בלבד ו-0 שערים אחרי שני משחקים והמדליה האולימפית כבר נמצאת בסכנה. במחזור האחרון של שלב הבתים יפגשו ניימאר וחבריו את דנמרק, שמוליכה את בית א' עם 4 נקודות אחרי שניצחה 0:1 את דרום אפריקה.


ניימאר, לא מצליח להושיע (gettyimages)

טניס

4 שנים אחרי שנכנע לו בקרב על מדליית הארד, נובאק ג'וקוביץ' הפסיד שוב לחואן מרטין דל פוטרו – אולי הסנסציה הגדולה ביותר עד כה במשחקי ריו. המדורג 1 בעולם והפייבוריט הברור לזהב נכנע 7:6, 7:6 וירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי.

מנגד, דל פוטרו המתקאמבק, אלוף ארצות הברית ב-2009, התקשה בעצמו להאמין ללוח התוצאות ותפס את הראש מספר פעמים. "דלפו" שמר על סיכוי לזכות במדליה אולימפית בפעם השניה ברציפות.


ירד ממרר בבכי. ג'וקוביץ' (gettyimages)


גם הוא בקושי האמין. דל פוטרו (gettyimages)

כדורסל

ספרד של פאו גאסול, מדליסטית הכסף מלונדון 2012, נחשבת לאחת המועמדות הבכירות להפסיד גם הפעם לארצות הברית בגמר. את הדרך לשם, עם זאת, היא פתחה ברגל שמאל – הפסד 72:70 לקרואטיה בתום דרמה אדירה.

גאסול הנהדר (26 נקודות) הוביל את "לה רוחה" ליתרון בן 14 נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל היריבה – כמעט משום מקום – הצליחה לחזור ובויאן בוגדנוביץ' (23 נקודות) סידר מהפך נהדר ברבע המכריע. 

אחרי שדריו שאריץ' דייק רק פעם אחת מהקו וקבע 70:72, קיבלה ספרד אפשרות לשלוח את המשחק להארכה, אבל אותו שאריץ' חסם את גאסול עם בלוק אדיר וסידר לקרואטים ניצחון מפתיע וסופר יוקרתי.

גאסול נחסם על ידי שאריץ' עם הבאזר (gettyimages)


הקרואטים חוגגים ניצחון ענק (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי