משיח: צוברי ירק בפרצוף של מדינת ישראל

משיח. שחר הוכיח שמילתו שווה כקליפת השום
משיח. שחר הוכיח שמילתו שווה כקליפת השום |

הגולש מאשים: "שיבש לי את הגלישה, למרות הסיכום". לוסטיג: "זה לא פסול"

(גודל טקסט)

מסתמן כי התחרות הקובעת מי יקבל את הכרטיס הישראלי למשחקים האולימפיים תגיע לישורת האחרונה, כאשר נותרו שישה שיוטים בלבד לקביעת הגולש שייסע לריו. לאחר יום ראשון מוצלח לנמרוד משיח בו סיים במקום הראשון הכללי, נחלשו היום (שלישי) הרוחות ואיתם התוצאות, כאשר הוא התדרדר למקום החמישי הכללי. שחר צוברי התמודד טוב יותר וטיפס למקום העשירי, אחד מעל זה שסיים אתמול.

 

השיוטים התעכבו בשל רוחות חלשות, כאלה שמטיבות עם המדליסט האולימפי והוא ניצל את זה כדי לשפר עמדות במאבק והוא סיים את השיוט הראשון במקום השני במקצה שלו (רביעי כללי). ביוט השני הוא התקשה יותר וסיים אותו רק במקום ה-16, תוצאה שלא נחשבת בשלב זה (כל גולש זכאי לזרוק את התוצאה החלשה ביותר שלו).

 

 

משיח, שחייב לסיים על הפודיום בשביל לשמור על סיכוי לזכות בכרטיס למשחקים האולימפיים התמודד פחות טוב עם התנאים. את השיוט הראשון הוא סיים במקום השביעי שהוציא אותו מתמונת הפודיום. בשיוט השני, שלא נחשב, הוא סיים במקום ה-24. בשלב זה הוא רחוק 19 נקודות מהמקום השלישי.

 

בסיום היום פרסם הגולש ממכמורת פוסט בפייסבוק שם הוא תוקף את צוברי וטוען כי ניסה להפריע לו להשיג את המקום הרצוי: "במהלך אליפות העולם באילת לא הפרעתי לשחר לצבור ניקוד למרות שזה היה יכול לסייע לי. עד היום, רוח הקמפיין היתה ספורטיבית, עם כבוד הדדי והבנה ש'השייט הטוב ביותר ינצח'".

 

שלום למדינת ישראלכידוע לפני חודש ימים התקיימה אליפות העולם בגלישת רוח באילת.יומים לפני סוף התחרות לא הייתי בעשרייה הרא…

Posted by Nimrod Mashiah on Tuesday, March 29, 2016

 

"הבוקר יצאתי לים ליום התחרות השני (תחרות המבחנים האחרונה והמכרעת) כשאני ממוקם ראשון. לאורך שני המקצים שחר דאג לשבש לי את הגלישה וגרם לי לצבירת ניקוד רב, זאת לאחר ההסכם שנעשה לפני אליפות העולם. שחר הוכיח, שמילתו שווה כקליפת השום וירק בפרצוף למערכת, לספורט ולמדינת ישראל".

 

"צריך לבדוק אם אכן זה היה, אך אשמח שזה יישאר ספורטיבית", אמר יו"ר הוועד האולימפי, גילי לוסטיג, לתכנית הספורט של FM103. "אני חושב שבאמצע תחרות צריך להתעסק בה ובדברים האלה להתעסק אחר כך. אני חושב שנמרוד עושה טעות שהוא מתעסק בזה, זאת תחרות מאד גדולה וזה יכול להשפיע עליו".

 

"בהחלט היה הסכם ג'נטלמני כזה בנוכחות נציגי איגוד השייט והוא פעל בהגינות מלאה במהלך אליפות העולם באילת. האווירה היתה יותר טובה מלפני ארבע שנים, אבל כנראה שזה מגיע למאני טיים קורים דברים אחרים. אני חושב שצריך לשמור על ג'נטלמניות אבל עקרונית שחר לא עשה משהו פסול".

 

דוידוביץ'. מתקרבת לריו (איגוד השייט)

 

בנשים, נוי דריהן סיימה את השיוט השלישי בבמקום ה-24 ואת הרביעי במקום ה-27 והתדרדרה למקום ה-18. לעומתה, מעיין דוידוביץ' רשמה יום מצוין כאשר סיימה במקום השביעי והשני (בהתאמה) ועלתה למקום החמישי הכללי. במצב הזה, דוידוביץ' היא זאת שתיסע לריו.

 

גם בדגם ה-470 סבו בתחילה הצוות הישראלי מהרוחות החלשות, אך ידעו להתאושש בסיום. אייל לוין ודן פרויליך סיימו במקום ה-22 השלישי, אך את הרביעי סיימו במקום השביעי וכעת הם מדורגים במקום העשירי הכללי. גם בנשים רשמו יום טוב. גיל כהן ונינה אמיר נמצאות במקום ה-13 לאחר שסיימו היום במקומות 8 ו-10. נויה ברעם ורימון שושן מדורגות 14 לאחר שסיימו במקומות 5 ו-15. צוף זמט וסתיו ברוקמן 28 (12 ו-16). אם הדירוג הזה ישמר, כהן ואמיר יופיעו בריו.

בדגם לייזר רדיאל סיימה אורן יעקב במקום ה-12 וטיפסה למקום ה-41. בשלב זה היא רחוקה מאד מהבטחת הכרטיס לריו, משום שמקדימות אותה שייטות משש מדינות אירופיות שטרם הבטיחו את התתפותן במשחקים האולימפיים (בתחרות מחולקים שני כרטיסים). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי