נגעה בזה: קנייזייבה-מיננקו סיימה 5 בגמר המשולשת

6 סנטימטר מארד
6 סנטימטר מארד |

14.68 מ' ושיא עונתי לא הספיקו למדליית ארד. קרויטר לא עלה לגמר

(גודל טקסט)

אין עוד מדליה אבל בהחלט הרבה סימפטיה. קופצת המשולשת, חנה קנייזייבה-מיננקו סיימה חמישית בגמר. מיננקו, סגנית אלופת העולם מ-2015 וסגנית אלופת אירופה ב-2016 חיפשה פודיום אולימפי ראשון, לאחר שבלונדון 2012, כשייצגה את אוקראינה, סיימה רביעית. היא הופיעה אל הגמר עם קוקיות בצבעי כחול-לבן, כמו הדגל.

 

לאחר שהעפילה משלב המוקדמות בקושי רב, חיפשה הישראלית לסיים בין 8 הראשונות כדי לקבל 3 קפיצות נוספות שיקרבו אותה לפודיום. בקפיצה הראשונה היא קפה למרחק של 14.25 מטרים שזיכו אותה במקום השמיני. לאחר מכן שיפרה את התוצאה ל-14.39 מטרים שנתן לה את המקום החמישי, אבל לא להרבה זמן. בניסיונה השלישי היא לא שיפרה את התוצאה מהקפיצה הקודמת- 14.32 מטרים ודורגה שביעית.

 

 

קנייזייבה-מיננקו קיבלה עוד שלוש קפיצות והספיקה לסיים עם שיא עונתי של 14.68 מטרים שהספיקה למקום החמישי.

 


מיננקו בבור הקפיצה, כמעט נגעה במדליה (אסף קליגר)

 

די כשצפוי הקולומביאנית, קתרינה איברגן לקחה את הזהב כשהיא היחידה שעברה את 15 המטרים וסיימה עם 15.17 מטרים מרשים, תוצאת השנה שלה. בכסף זכתה יולימר רוחאס מוונצואלה עם 14.98 מטרים ובמקום השלישי סיימה ריפקובה מקזחסטן שהקדימה את קנייזייבה-מיננקו בשישה סנטימטרים עם 14.74 מטרים.

 


המלכה של המשולשת, איברגאן (gettyiamges)

 

קרויטר נותר מחוץ לגמר הגובה
הקופץ לגובה, דימה קרויטר לא העפיל לגמר אחרי שנכשל בניסיונו לעבור 2.22 מטרים. הישראלי הצליח לרשום גובה אחד לזכותו כשעבר בניסיון השני 2.17 מטרים, אך כמובן שזה לא הספיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי