ניימאר ושוער בן 37 זומנו לסגל האולימפי בברזיל

ניימאר
ניימאר | צילום: Gettyimages

כוכב בארסה חולם על זכיה היסטורית בזהב. גם ראפיניה ודוגלאס קוסטה בפנים

(גודל טקסט)

ברזיל הושפלה גם בקופה אמריקה וכעת המטרה החשובה ביותר היא זכיה היסטורית במדליית זהב אולימפית. במיוחד כשמדובר בטורניר שייערך על אדמת המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה, זו שכבר כמעט עשור לא טעמה את תענוג הזכיה בתואר משמעותי. 

רוג'ריו מיקאלה, המאמן הזמני שמונה להוביל את הנבחרת האולימפית, פירסם את שמות 18 השחקנים בסגל הסופי שלו, שכולל כמובן את ניימאר. הכוכב הצעיר של ברצלונה לא זומן לסגל לקופה אמריקה בשל התנגדות המועדון שייקח חלק בשני הטורניר הגדולים של הקיץ. 

ההפתעה הגדולה ביותר בסגל היא זימונו של פרננדו פראס, השוער בן ה-37 של פלמייראס ואחד משלושה שחקנים בלבד מעל גיל 23. "הוא מנהיג וגם ווינר", הבהיר מיקאלה בעקבות זימון השוער הוותיק. "אנחנו צריכים שחקנים כאלה". 

שמות מוכרים נוספים בסגל האולימפי של ברזיל הם דוגלאס קוסטה (באיירן מינכן), ראפיניה אלקנטרה (ברצלונה), מרקיניוס (פאריס סן ז'רמן), פליפה אנדרסון (לאציו) והכשרונות הצעירים גבריאל ז'סוס (פלמייראס) וגבריאל ברבוסה (סנטוס). 


ניימאר, רוצה זהב (Gettyimages)

הסגל המלא 

שוערים: פרננדו פראס (פלמייראס), אוילסון (אתלטיקו מיניירו). 

הגנה: דוגלאס סנטוס (אתלטיקו מיניירו), זקה (סנטוס), וויליאם (אינטרנסיונל), לואן (ואסקו), רודריגו קאיו (סאו פאולו), מרקיניוס (פ.ס.ז'). 

קישור: ראפיניה (ברצלונה), רודריגו דוראדו (אינטרנסיונל), פרד (שחטאר דונייצק), טיאגו מאיה (סנטוס), פליפה אנדרסון (לאציו). 

התקפה: ניימאר (ברצלונה), דוגלאס קוסטה (באיירן מינכן), גבריאל ברבוסה (סנטוס), גבריאל ז'סוס (פלמייראס), לואן (גרמיו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי