ניצחון דחוק לארה"ב, 91:94 על סרביה

קיירי
קיירי |

האמריקאים נמנעו מהפתעה גדולה בריו. צרפת פירקה 56:96 את ונצואלה

(גודל טקסט)

טורניר הכדורסל האולימפי המשיך לתפוס כיוון לעבר שלבי הגמר. ארצות הברית השיגה ניצחון דחוק של 91:94 על סרביה, צרפת לעומת זאת דרסה במסגרת בית 1 את ונצואלה.

 

ארצות הברית – סרביה 91:94
זה לא היה טיול אבל הניצחון נשאר בכיס של האמריקאים. כבר מהפתיחה החבורה של ששבסקי הוליכה בפער מבטיח כשלהפסקה ירדה ב-41:50. הסרבים ניסו לנגוס בהפרש אבל קיירי אירווינג והחברים לא נתנו להם להתקרב יותר מדי. סל של כרמלו אנתוני קבע 87:94 מעט יותר משתי דקות לסיום, אך נקודות של ניקולה יוקיץ' השיבו ל-94:91 אלא שבוגדן בוגדאנוביץ' החטיא שלשה והשאיר את הניצחון אצל האמריקאים.

 

שישה קלעים עם דאבל פיגרס היו לאמריקאים. 15 נקודות היו לאירווינג, 13 לדיאנדרה ג'ורדן, ו-12 לדוראנט, פול ג'ורג ואנתוני. 25 של יוקיץ' ו-18 של ראדוליצה ושל תאודושיץ' לא הספיקו לסרבים שינסו להשתחל לרבע מהמקום הרביעי ולאור התבוסה של ונצואלה ככל הנראה יהיו שם.

 

צרפת – ונצואלה 56:96
ניצחון חד צדדי לחבורה של וינסנט קולה שירדה להפסקה ב-17 הפרש ורק הגדילה את הפער. הטריקולור כבר הבטיחה מקום ברבע. 17 של ג'ופרי לוברן ו-14 של טוני פארקר הוליכו את הצרפתים שיסיימו את שלב הבתים מול החבורה של מייק ששבסקי. גארד מכבי חיפה בעונה החולפת, גרגורי וארגס תרם רק 3 לוונצואלה שתתמודד מול אוסטרליה במשחק הנעילה של הבתים כשהיא חייבת ניצחון.

 


פארקר מול וארגס, טיול צרפתי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי