ספרד וגאסול זכו בארד בזכות שריקה מפוקפקת

גאסול והחברים
גאסול והחברים |

רודריגס קבע 88:89 על אוסטרליה מקו העונשין. הכוכב הגדול סיים עם 31

(גודל טקסט)

מדליה אולימפית שלישית ברציפות לנבחרת ספרד בכדורסל. אחרי שבשתי המהדורות הקודמות חזרה הביתה עם מדליית הכסף, בעקבות הפסדים בגמר לארצות הברית, הפעם "לה רוחה" הסתפקה בארד. הדרך לשם הייתה דרמטית מאוד, עם 88:89 על אוסטרליה.

ספרד, אלופת אירופה המכהנת, פתחה מצוין בזכות פאו גאסול הנהדר וסיימה את הרבע הראשון בפלוס שש (17:23), אלא שהיריבה לא נבהלה וחזרה לעניינים בעשר הדקות הבאות. רק 38:40 לספרד בתום 20 דקות של כדורסל.

העסק הפך לדרמטי במיוחד במחצית השניה, כאשר ברבע הרביעי היתרון החליף ידיים כמעט בכל התקפה. כ-9 שניות לפני הבאזר, ואחרי התקפה מבולגנת, ארון ביינס קבע 87:88 לאוסטרלים. ואז הגיע הרגע השנוי במחלוקת של המשחק.

מדליה אולימפית שלישית בקריירה. גאסול (gettyimages)


כמה קרוב, ככה רחוק (gettyimages)

סרחיו רודריגס לקח כדור, חדר איתו לכיוון הטבעת ושיחרר זריקה רעה. עם זאת, השופטים שרקו לעבירה של פטי מילס, והשידורים החוזרים הראו כי ההחלטה הייתה גבולית מאוד. את רודריגס זה לא עניין, הוא קלע שתיים מהקו וסידר לספרד את מדליית הארד האולימפית.

עם כל הכבוד לרודריגס, הכוכב של ספרד שוב היה גאסול. הסנטר החדש של סן אנטוניו ספרס סיים עם 31 נקודות, כולל שתיים חשובות מהקו ברגעי ההכרעה. ניקולה מירוטיץ' בלט עם 14. מנגד, 30 של פטי מילס לא הספיקו לאוסטרליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי