סרינה הודחה, הספרדים חטפו מכה בכדורסל

סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס | צילום: gettyimages

גאסול וחבריו נכנעו לברזיל ולמה נדאל יצטרך לשחק 3 משחקים ביום? אירועי הלילה

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד בכדורסל הגיעה לטורניר האולימפי עם פנטזיות על זהב, אבל אחרי הפסד שני ברציפות כבר לא נשאר לה מרווח לטעויות. סרינה וויליאמס כבר נפרדה מהמדליה, רפא נדאל יצטרך לעבוד קשה במיוחד וארגנטינה ממשיכה להרשים על הפרקט. 

טניס נשים 

סרינה וויליאמס, המדורגת מספר 1, מעולם לא הפסידה קודם לאלינה סביטולינה. תמיד יש פעם ראשונה, והפעם הזו עלתה לה במדליית הזהב האולימפית. האוקראינית ניצחה 4:6, 3:6 את האמריקנית ההמומה, שבגיל 34 נשארה בלי הזהב לאחר שעפה עם אחותה ונוס גם מטורניר הזוגות. 

"ברור שזה מאכזב, אבל היא שיחקה ממש טוב ואני חושבת שהשחקנים הטובה יותר היום ניצחה", סיכמה סרינה. סביטולינה תתמודד ברבע הגמר מול פטרה קביטובה (צ'כיה). 


סביטולינה, גם היא לא מאמינה (gettyimages)

טניס גברים 

רפא נדאל ניצח 3:6, 3:6 את אנדראס ספי האיטלקי והבטיח את מקומו במפגש עם ז'יל סימון בשמינית הגמר. השור ממאיורקה יצטרך לעבוד קשה במיוחד, מאחר שבאותו יום מחכים לו גם משחקים בזוגות ובטורניר הזוגות המעורבים. 

כדורסל גברים 

פאו גאסול ספג נאצות מהקהל המקומי וספרד שוב הפסידה ברגע האחרון. הפעם זה הסתיים ב-66:65 למארחת ברזיל, כאשר אין לספרדים עוד מרווח לטעויות אחרי הפסד שני בשני משחקים. "זה הזמן של כמה אנשים לרדת מהרכבת, עדיף שהרוב וגם אנחנו נמשיך יחד", עקץ רודי פרננדס את המבקרים. בינתיים, ארגנטינה ניצחה 82:90 את קרואטיה והתייצבה לצד ליטא בראש בית ב'. 


פאו גאסול, נתקע בברזיל (gettyimages)

התעמלות נשים 

סימון ביילס, זה השם החם ביותר עכשיו בהתעמלות המכשירים לנשים. האמריקנית הצעירה (19) הצעידה את נבחרת ארצות הברית לזהב עם תרגילים נהדרים בקפיצות, בקורה ובקרקע. האמריקניות השתלטו על ראש הפודיום, רוסיה נותרה עם הכסף וסין קטפה את הארד.


סימון ביילס, השם הכי חם בהתעמלות (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי