עימות חריף בין ברוק לסנר לכריס ג'ריקו

זה בולשיט!. ג'ריקו (מימין) ולסנר
זה בולשיט!. ג'ריקו (מימין) ולסנר |

זה לא מבוים: רק הבעלים וינס מקמהן הצליח לעצור את שני הכוכבים שרבו

(גודל טקסט)

ב-WWE יש לא מעט מהומות על הזירה וכמובן שהכל מתוסרט ונכתב מראש. אלא שהרגעים המעניינים באימפריית ההיאבקות מתרחשים דווקא מאחורי הקלעים, וכשהם מודלפים החוצה תשומת הלב מופנית לשם, ובמקרה הבא די בצדק: עימות פיזי ומילולי נרשם באירוע סאמרסלאם האחרון בין שניים מהמתאבקים הגדולים ביותר שיש לעסק להציע – ברוק לסנר וכריס ג'ריקו. 

הקרב המרכזי בסאמרסלאם הסתיים בצורה מזעזעת כאשר ברוק לסנר פתח את הראש של רנדי אורטון בעזרת המרפק, במה שגרם לעצירת הקרב והענקת הניצחון ללסנר בנוקאאוט טכני. ג'ריקו שצפה בקרב מאחורי הקלעים הגיע עד ל"עמדת הגורילה" (קו הגבול בין אחורי הקלעים לבמה המרכזית) ושאל את אחד הבכירים אם כך הקרב היה אמור להסתיים. 

כאשר ג'ריקו לא קיבל תשובה, הוא התעצבן והחל להשתולל תוך שהוא צועק: "זה בולשיט!". דווקא ברגע הזה לסנר הגיע למקום מהזירה. השניים החלו להתעמת, כאשר לסנר הטיח קללות בג'ריקו, שמצידו החזיר. טריפל H הגיע והפריד לזמן קצר אבל לא הצליח לעצור את התקרית, שגררה אחריה דחיפות ואגרופים בין השניים. בסופו של דבר הבעלים של הארגון, וינס מקמהן, הגיע למקום וצעק לעבר ג'ריקו להפסיק ושהאקט בזירה התרחש כפי שהיה בתסריט. רק לאחר ההתערבות האחרונה הרוחות נרגעו ושני המתאבקים המשיכו, כל אחד לדרכו. 

הדיווחים הם שבעקבות התקרית כריס ג'ריקו הפך בקרב המתאבקים למנהיג הבלתי מעורער בחדר ההלבשה ולאיש היחיד שלמעשה התעמת עם לסנר בצורה כזו מאז שהאחרון חזר ל-WWE ב-2012. בין אם האירוע היה מתוסרט או לא, לתוצאה הזו בוודאי אף אחד לא פילל: אורטון דימם בצורה מחרידה בזירה ובשידור חי ונזקק ללא פחות מ-10 תפרים בראשו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי