פרץ דרך: הנהג הישראלי שהפך לדמות במשחק

אלון דאי
אלון דאי |

אלון דאי זכה להכרה בינ"ל: "זה מגניב. תמיד רציתי לגלם את עצמי במשחק וידאו"

(גודל טקסט)

אלון דאי זינק למסלול חדש. נהג המירוצים הישראלי זכה להכרה בין-לאומית עם הכנסת דמותו למשחק חדש של קונסולת "סוני פלייסטיישן".

במהדורה השנתית של DMR NASCAR Heat הכריזו היוצרים כי תינתן האפשרות לבחור בדמותו של הישראלי לצד נהגים בכירים אחרים, זאת בנוסף לסוג הרכב. דאי הביע על כך את התלהבותו בעמוד הפייסבוק האישי שלו: "זה כל כך מגניב! תמיד רציתי לשחק בתור עצמי במשחק וידאו".

אם עדיין לא הכרתם את השם אלון דאי, מדובר בבחור בן 25 שהתבסס כאחת הדמויות הבכירות של ישראל בתחום הספורט המוטורי. נהג המירוצים שגדל באשדוד החל להתחרות מגיל עשר בקארטינג וכבר אז זכה בתואר סגן אלוף ישראל. הוא המשיך להתחרות באירופה באליפויות המקומיות של גרמניה ואנגליה. באותן שנים, הפך לראשון בתחום הספורט המוטורי שזכה להכרה ולמעמד של ספורטאי מצטיין בצה"ל. 

בתחילת הקריירה הבינ"ל שלו לקח חלק פעיל במשך כחמש שנים במירוצי פורמולה רנו, בהם אף זכה בתואר אלוף אסיה והגיע לא פחות מ-17 פעמים לפודיום. לאחר מכן, עזב לסבב ה-GT, במסגרתו התחרה במשך שנה וסיים שמונה פעמים בין 3 המובילים. 

בעונתו הראשונה במירוצי הנסקאר באירופה, זכה הישראלי בתואר סגן אלוף היבשת עד גיל 25 ואף הוכתר כרוקי השנה וכחביב הקהל. באותה עת, דאי ייצג את קבוצת CAAL Racing ונהג בשברולט. הוא השתתף בשמונה מירוצים ועלה פעמיים על הפודיום.

כחלק ממגמת העליה בה הוא מצוי, הנהג הישראלי חתם רק ביולי האחרון על חוזה השתתפות בשני מירוצים בנסקאר האמריקאי – הישג הנחשב לעליית מדרגה מבחינתו בשל ההגדלה הצפויה בהכנסותיו היישר לכיסו ובשל החשיפה הרבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי