צוברי: רואה את עצמי בין אלה שיסיימו על הפודיום

|

השייט ערך מסע"ת לקראת ריו: "מגיע רגוע". דוידוביץ': "המטרה שלי היא מדליה"

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים בריו יצאו לדרך בעוד 16 ימים בלבד וחברי המשלחת הישראלית כבר נמצאים בישורת האחרונה של ההכנות, כששלושה מהם קיימו היום (חמישי) מסיבות עיתונאים לפני היציאה לברזיל. השייטים שחר צוברי ומעיין דוידוביץ' פגשו את התקשורת במועדון השייט בהרצליה, בעוד שחקנית הגולף לטיסיה בק דיברה במועדון הגולף בגעש.

 

"בבייג'ין הייתה לי הצלחה מסחררת ובלונדון נכשלתי ולא גלשתי טוב. עכשיו אני בא לקמפיין נוסף עם הרבה ניסיון ואני בא רגוע", אמר צוברי. "אני בא עם הרבה אנרגיות. יש לי יכולות מאוד טובות, אבל יחד עם זאת גם הרמה תהיה מאוד גבוהה. הכל  פתוח לחלוטין ואני לגמרי רואה את עצמי בין אלה שיכולים לסיים על הפודיום".

 

 

דוידוביץ' תשתתף באולימפיאדה שנייה בקריירה לאחר שסיימה במקום ה-10 בבייג'ין. היא לא השתתפה בלונדון 2012 לאחר שהפסידה בקרב על הכרטיס הבודד של ישראל ללי קורזיץ. "המטרה שלי היא מדליה, יש לי סיכוי ויש לי את היכולת לעשות את זה אבל כמוני יש עוד חמש-שש ספורטאיות שמסוגלות לזה וצריך שהדברים יתחברו עם התנאים שיש שם", אמרה דוידוביץ'.

 

בק נמצאת בארץ לימים ספורים לפני שתחזור להתחרות בסבב ה-LPGA היוקרתי: "זה מרגש לדעת שיש לי הזדמנות לייצג את המדינה", אמרה הגולפאית בת ה-24. "יש לי עוד כמה שבועות להתאמן פיזית ומנטלית. זה משהו חדש בשבילי, הפכתי למקצוענית לפני שנה וחצי ואף פעם לא הייתי בבמה כזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי