קרן זיבנר: "לא האמנתי שהודיעו לי שאהיה בריו"

זיבנר. כבר הייתי בפגרה
זיבנר. כבר הייתי בפגרה | צילום: הוועד האולימפי בישראל

השחיינית שצורפה ברגע האחרון: "אולי אשחה גם 200 פרפר. פוחדת מהזיקה"

(גודל טקסט)

השחיינית קרן זיבנר היתה הספורטאית האחרונה להצטרף למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, לאחר שנבחרת השליחות הישראלית ב-4X100 מטר חופשי קיבלה אישור של הרגע האחרון להשתתף במשחה על חשבונה של בלארוס.

 

"ביום שישי בערב הודיע לי יו"ר איגוד השחייה שאני נוסעת לריו, כבר הייתי בפגרה", אמרה זיבנר בראיון לתכנית הספורט של FM103. "כמעט עשיתי תאונה עם הרכב, פשוט לא האמנתי, חשבתי שהוא עובד עלי. מפחידים אותי מאוד הדיווחים על הזיקה, אבל הם מבטיחים לנו שהכל תחת שליטה והבנות אמרו לי שלא ראו יתוש אחד מאז שהגיעו לברזיל".

 

 

"אני אמורה לטוס לברזיל ביום חמישי, כל יתר הנבחרת כבר שם. אני מאמינה שיהיה לנו מספיק זמן לתרגל את מרוץ השליחות, גם התחרינו הרבה במהלך השנה כדי להשיג את הקריטריון, אז זה לא חדש לנו".

 

זיבנר. "שיא ישראלי יהיה הצלחה" (הוועד האולימפי בישראל)

 

"המטרה? אנחנו יכולות רק להשתפר, כי כרגע אנחנו מדורגות במקום האחרון, אבל אולי אם נצליח לעשות שיא ישראלי נשפר את הדירוג. בכל מקרה שיא בריו יהיה הצלחה. יש כמה נבחרות שנמצאות במרחק שניה מאתנו ויש סיכוי לשפר את המיקום שלנו".

 

"עדיין לא ידוע אם אוכל לשחות במשחים האישיים, האיגוד עדיין בודק את זה. את ה-100 פרפר לא אוכל לשחות כי עמית עברי כבר נרשמה למשחה, אך בהחלט יתכן שאשחה את ה-200 פרפר ואולי גם יצליחו להכניס אותי ל-200 גב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי