ריבלין: "סומכים עליכם שתצליחו לנצח בריו"

הגיבושון הסתיים בתמונה עם הנשיא
הגיבושון הסתיים בתמונה עם הנשיא |

נשיא המדינה נפגש עם חברי המשלחת הישראלית, לאחר טקס לזכר י"א חללי מינכן

(גודל טקסט)

רגע לפני ש-47 ספורטאי משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בריו ממריאים לברזיל, עלו היום הספורטאים לירושלים לביקור במשכן הנשיא כסיום לגיבושון בין היומיים שנפתח אתמול, לקבל את ברכתו של הנשיא המכהן, ראובן ריבלין.

 

נשיא המדינה אמר לספורטאים במעמד המרגש: "יש בריו הרבה שימחה ואהבת אדם. בשביל לנצח צריך להתכונן כל החיים או לפחות ארבע שנים והנה הרגע מתקרב, תורכם לקטוף את הפירות, אנחנו סומכים עליכם".

 

 

הנשיא קיבל מתנה מהמשלחת, אותה העניקו הג'ודאית ירדן ג'רבי והמתעמל אלכס שטילוב, בשבילו מדובר באולימפיאדה שלישית. חשוב לציין כי האירוע בבית הנשיא נפתח בדקת דומייה ובהקראת "יזכור" לזכר י"א חללי מינכן 1972.

 

נשיא המדינה ראובן ריבלין מקבל שי מהמשלחת (סתיו איפרגן)

 

יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי אמר: "אני מאוד גאה במשלחת, יש לנו משלחת קטנה של 47 ספורטאים כשכולם מוכנים לעשות את הטוב ביותר. זאת הפעם הראשונה שהוועד האולימפי הבינלאומי מכיר ברצח הי"א, כל עם בציון ממתין ומתרגש עם הספורטאים ומאחל בהצלחה".

 

דני בן אבו, יו"ר הוועד הפראלימפי הוסיף: "אנחנו מחכים לרגע השיא עם משלחת המורכבת גם מספורטאים שנפגעו מפעולות איבה. אם קצת מאמץ הענפים המועדפים נוכל לממן מלגות לספורטאים. הפעם במשלחת הפראלימפית יש 15 נשים מתוך 30".

 

לאחר הנאומים יצאו שתי המשלחות האולימפית והפארלימפית לתצלום המסורתי עם הנשיא. רגע מצחיק נרשם כשאילנה קרטיש המתאבקת ומעיין דודוביץ' הגולשת שלפו מקל סלפי תוך כדי והצטלמו עם הנשיא והשרה מירי רגב.

 

הסלפי גנב את ההצגה (סתיו איפרגן)

 

שחר צוברי, המדליסט האולימפי היחיד שנמצא במשלחת, הוסיף לסיום: "זאת פעם שלישית שלי במעמד הזה, בבית הנשיא, אני עדיין מתרגש מלקבל את ברכת הדרך ממנו. כל פעם זה מיוחד, שונה. בפעם הקודמת אני נאמתי כאן כי נשאתי את הדגל (ריבקין נאמה הפעם, ס.א) במשחקי לונדון, הפעם אני כאן כדי ליהנות".

 

צוברי וריבקין בטקס לזכר חללי הי"א (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי