שלזינגר: "ג'רבי עשתה כבוד למדינה ולג'ודו"

ג'רבי ושלזינגר. הישג נפלא
ג'רבי ושלזינגר. הישג נפלא |

הג'ודאית שעברה לייצג את בריטניה פרגנה: "היא זכתה במדליה בזכות"

(גודל טקסט)

הרבה דם רע עבר בין ירדן ג'רבי לאליס שליזנגר, בחסות איגוד הג'ודו, לאחר שהראשונה נבחרה לייצג את ישראל בעוד השניה נאלצה לנדוד לבריטניה, אך היום (ראשון), שלזינגר החליטה לשים את הכל מאחוריה בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק האישי שלה.

 

"חברות וחברים שלי, אני רוצה להגיד תודה על הפרגון והתמיכה", כתבה שלזינגר. "עם זאת, חשוב לי דווקא ברגעים האלו, לבקש מכל אחד ואחת מכם, לנתק בין מה שיו"ר איגוד הג'ודו עשה וגרם לי, ובין ההישג הנפלא של ירדן ג'רבי. ירדן זכתה במדליה שלה בזכות ולא בחסד. היא עשתה כבוד למדינת ישראל ולענף הג'ודו. אסור לנו לשכוח את זה".

 

 

כזכור, לקראת משחקי לונדון 2012 הוחלף מונה פבל מוסין, בן זוגה של שלזינגר, למאמנה האישי לאחר ששני הרשקו שהיה מאמנה של ירדן ג'רבי – יריבתה הגדולה – היה בניגוד עניינים. לאחר המשחקים דרש יו"ר האיגוד משה פונטי כי אליס תתאמן תחת הרשקו, אך היא סירבה בשל אותו ניגוד העניינים. לאחר תקופה ארוכה של כיפופי ידיים, נתן לה את השחרור הבין לאומי שיאפשר לה להופיע בנבחרת בריטניה.

 

 

תחת הדגל הבריטי, הצליחה שלזינגר להעפיל בפעם השלישית ברצף למשחקים האולימפיים. עם זאת, לאחר ניצחון ג'ודאית קוראנית היא הפסידה בסיבוב השני להולנדית אניקה ואן אמדן והודחה מהתחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי